אילו תרגילים טובים לכאבים בצוואר? איך להקל על כאבי צוואר \ להימנע מכאבים בצוואר ולמנוע פגיעה באיכות החיים

אילו תרגילים טובים לכאבים בצוואר? איך להקל על כאבי צוואר \ להימנע מכאבים בצוואר ולמנוע פגיעה באיכות החיים

כאבים בצוואר יכולים לפגוע באופן משמעותי באיכות החיים. תמיד כדאי ומומלץ לטפל בכאבי צוואר, גם על מנת שהכאב לא יחמיר וגם, כמובן, כדי לא לסבול😊 יש המון דרכים להקל על כאבים בצוואר, אך אני אתמקד בעניין זה בעולם שלי – עולם הכושר והתנועה.

בסרטון שמצורף כאן תוכלו לראות ולבצע תנועות עדינות ונהדרות שיכולות להקל על הכאב ולשחרר את הצוואר. בצעו את התנועות בעדינות ואם תנועה מסויימת אינה נעימה לכם, אל תבצעו אותה. הגוף יודע הכי טוב מה נכון עבורו.

באופן כללי, גם אם אין כאבים בצוואר, מומלץ להניע את הצוואר בעדינות על בסיס יומי כדי לשמור על גמישותו.

אני רוצה לשתף אתכם בטיפ שיכול למנוע מראש כאבים מסויימים בצוואר (ובשאר חלקי הגוף, כמו כאבי גב או כאבים בברכיים..). זה טיפ שנשמע מובן מאליו, אבל בפועל, לא כולם נשמעים לו.

בכל אימון שאתם מבצעים, כל אימון כושר שהוא, אימון פילאטיס, אימון סיבולת לב ריאה , אימונים אונליין ובכלל כל סוג של ספורט, הקשיבו לגוף שלכם. אם במהלך תרגיל מסויים אתם חשים בכאב לא נעים בכל אזור שהוא בגוף, ובעיקר בצוואר ובגב, פשוט עצרו. אל תמשיכו לבצע את התרגיל. דרך הכאב הגוף מסמן שהתרגיל קשה מדי או מורכב מדי או שביצענו ממנו יותר מדי חזרות ושכרגע כדאי לעצור.

מתאמנים ומתאמנות רבים ורבות ממשיכים לבצע תרגילים על אף הכאב, גם אם הם סובלים והכאב חד ולא נעים, זאת כדי להגיע לתוצאות טובות כמה שיותר מהר. זאת טעות, כי כך בדיוק עלולה להיגרם פציעה שבמקרה הטוב ניתנת לריפוי ובמקרה הפחות טוב, היא כאן להישאר. והרי כשיש פציעה, אי אפשר להתאמן באופן רגיל ולהגיע לתוצאות להן יחלנו, ולכן אם נמשיך להתאמן תוך התעלמות מהכאב, נשיג את התוצאה ההפוכה.

לעומת זאת, אם נעצור כשכואב, הגוף ילמד בצורה הטובה ביותר את הגבולות שלו וכך האימונים יהיו יעילים ומדוייקים יותר והגוף יתפתח בצורה הטובה ביותר. או בקיצור- בצורה הזאת נגיע לתוצאות הטובות ביותר, בדרך הנכונה ביותר וללא נזקים.

תמיד תמיד היו קשובים לגוף שלכם.

נתראה באימונים😊

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

השפעות פעילות גופנית על כאב ראש ומיגרנה: מה הקשר בין ספורט לכאבי ראש? איזו פעילות גופנית עוזרת למנוע כאב ראש? והאם פעילות גופנית מסויימת יכולה דווקא לגרום לכאב ראש? וגם – טיפים פרקטיים שיעזרו לכם למנוע כאב ראש.

אחת התלונות השכיחות בכל מה שנוגע לכאבים, היא תלונה על כאבי ראש ובתוכם גם כאלה שמתפתחים למיגרנה. כאב ראש הוא תופעה שכיחה בכל העולם ולה

חשיבות ביצוע נכון של תרגילי כושר- מה הדרכים הנכונות לביצוע 7 תרגילי כושר נפוצים שרבים מבצעים לא נכון? טכניקה נכונה בתרגילים: חשוב שהיא תהיה טובה ומדוייקת.

כל המטרה באימוני כושר היא לחזק את הגוף, להפוך אותו לבריא יותר, יעיל יותר ומתפקד בצורה הטובה ביותר. אולם, ישנם מגוון תרגילים שאם לא נבצעם

פיתולים – התנועה שאתם לא עושים מספיק ואשר כה חשובה לגוף, לנשמה ולנשימה. קבלו אימון כושר קצר אונליין ובו 7 תרגילים עם פיתולים. בואו לפתוח את הגוף בעזרת פיתולים.

התנועה הראשונה שתינוק עושה עוד לפני שמגיח לאוויר העולם וכדי לצאת לאוויר העולם היא פיתול. התינוק, למעשה, מתפתל לו החוצה דרך תעלת האגן וכך מתחיל

שינה ופעילות גופנית – איך אימון גופני יכול לשפר את איכות השינה? מהו האימון הכי טוב לשינה שלכם? קבלו את הפעילות הגופנית שתעזור לכם לישון טוב יותר. בפנים- אימון כושר קצר אונליין שיעזור לכם.

שינה טובה בלילה אינה מובנת מאליה. לצד אנשים שנרדמים במהירות וישנים רצוף לאורך הלילה, יש לא מעט אנשים שמתקשים להירדם או לחלופין מתעוררים מספר פעמים