איך להרגיע מתח נפשי? קבלו אימון כושר מיוחד לנפש- טכניקה בת 5 דקות להרגעת הגוף והנפש בזמן המלחמה

איך להרגיע מתח נפשי? קבלו אימון כושר מיוחד לנפש- טכניקה בת 5 דקות להרגעת הגוף והנפש בזמן המלחמה

אנו נמצאים בעיצומה של מלחמה והימים קשים מנשוא. הנפש פצועה והכאב עצום. עם זאת, חשוב להתמודד עם המצב מבחינה נפשית בצורה הטובה ביותר כדי לשמור על עצמנו ולחזק את הנפש ולא לקרוס.

גם בלילות לא תמיד קל להירדם, קשה לעצום עיניים כשהמחשבות מציפות ולא נותנות שקט.

כדי להרגיע את הנפש ולהירדם יותר בקלות הגוף צריך להיות יותר רגוע ונינוח, על אף המצב. כלומר, יש צורך לשחרר את הגוף ו”לנתק” אותו ממצב הלחץ העצום שהוא נמצא בו.

קבלו סרטון בן פחות מ 5 דקות שיעזור לכם להרגיע את הגוף וגם יעזור לכם להירדם.

כדאי תחילה לצפות בסרטון כדי להבין את הרעיון ורק אז לבצעו תוך התמסרות להסברים בעיניים עצומות.

בסוף הסרטון יש הסבר כיצד לבצע את הנשימות. המשיכו עם הנשימות עד שתרגישו שהגוף במצב רגוע יותר או עד שתירדמו.

מאחלת לכולנו ימים קלים יותר.

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

מדוע אימון שיווי משקל קריטי לכולנו ובתוך זה גם לכל מתאמן ומתאמנת? כיצד לשפר את שיווי המשקל ולבצע אימון שיווי משקל לשיפור איכות חיים? אילו תרגילים טובים לשיפור שיווי המשקל? קבלו אימון שיווי משקל אונליין קצר כדי שתשפרו את שיווי המשקל שלכם ואת בריאותכם.

כשאנו ניגשים להתאמן או מקבלים החלטה להתחיל להתאמן, הסיבות שדוחפות אותנו ומתניעות אותנו לפעול הן, לרוב, הרצון לרזות, לחטב ולעצב את הגוף, לחזק את השרירים

אימון הרווח בין הרגליים – למה לא כל אחד ואחת יכולים להיות עם רווח בין הירכיים? התשובה תפתיע אתכם. ומה לגבי הצטברות שומן בירכיים – איך להוריד שומן בירכיים? איך לחטב ולהיפטר מהשומן בירכיים הפנימיות? קבלו אימון קצר אונליין לירך הפנימית.

יש כמה וכמה אזורים בגוף שבאופן טבעי השומן מצטבר בהם באופן משמעותי ולכן גם מאתגר יותר לעצב ולחטב אותם, מה שעלול לגרום לתסכול ובשלב מסויים

אימון פלאנק סטטי – כל מה שרציתם לדעת על פלאנק, יתרונות הפלאנק, איך עושים פלאנק נכון ואיך מקבלים ממנו את כל מה שהגוף צריך. בפנים – אימון כושר אונליין קצר על טהרת הפלאנק

אחד הדברים היותר חשובים בחיים זה לשמור על הגוף שלנו. אם לא נשמור עליו, איך נתנהל כפי שצריך ואיך יהיו בנו הכוחות לפעול ולבצע את