איך להרגיע מתח נפשי? קבלו אימון כושר מיוחד לנפש- טכניקה בת 5 דקות להרגעת הגוף והנפש בזמן המלחמה

איך להרגיע מתח נפשי? קבלו אימון כושר מיוחד לנפש- טכניקה בת 5 דקות להרגעת הגוף והנפש בזמן המלחמה

אנו נמצאים בעיצומה של מלחמה והימים קשים מנשוא. הנפש פצועה והכאב עצום. עם זאת, חשוב להתמודד עם המצב מבחינה נפשית בצורה הטובה ביותר כדי לשמור על עצמנו ולחזק את הנפש ולא לקרוס.

גם בלילות לא תמיד קל להירדם, קשה לעצום עיניים כשהמחשבות מציפות ולא נותנות שקט.

כדי להרגיע את הנפש ולהירדם יותר בקלות הגוף צריך להיות יותר רגוע ונינוח, על אף המצב. כלומר, יש צורך לשחרר את הגוף ו”לנתק” אותו ממצב הלחץ העצום שהוא נמצא בו.

קבלו סרטון בן פחות מ 5 דקות שיעזור לכם להרגיע את הגוף וגם יעזור לכם להירדם.

כדאי תחילה לצפות בסרטון כדי להבין את הרעיון ורק אז לבצעו תוך התמסרות להסברים בעיניים עצומות.

בסוף הסרטון יש הסבר כיצד לבצע את הנשימות. המשיכו עם הנשימות עד שתרגישו שהגוף במצב רגוע יותר או עד שתירדמו.

מאחלת לכולנו ימים קלים יותר.

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

השפעות פעילות גופנית על כאב ראש ומיגרנה: מה הקשר בין ספורט לכאבי ראש? איזו פעילות גופנית עוזרת למנוע כאב ראש? והאם פעילות גופנית מסויימת יכולה דווקא לגרום לכאב ראש? וגם – טיפים פרקטיים שיעזרו לכם למנוע כאב ראש.

אחת התלונות השכיחות בכל מה שנוגע לכאבים, היא תלונה על כאבי ראש ובתוכם גם כאלה שמתפתחים למיגרנה. כאב ראש הוא תופעה שכיחה בכל העולם ולה

חשיבות ביצוע נכון של תרגילי כושר- מה הדרכים הנכונות לביצוע 7 תרגילי כושר נפוצים שרבים מבצעים לא נכון? טכניקה נכונה בתרגילים: חשוב שהיא תהיה טובה ומדוייקת.

כל המטרה באימוני כושר היא לחזק את הגוף, להפוך אותו לבריא יותר, יעיל יותר ומתפקד בצורה הטובה ביותר. אולם, ישנם מגוון תרגילים שאם לא נבצעם

פיתולים – התנועה שאתם לא עושים מספיק ואשר כה חשובה לגוף, לנשמה ולנשימה. קבלו אימון כושר קצר אונליין ובו 7 תרגילים עם פיתולים. בואו לפתוח את הגוף בעזרת פיתולים.

התנועה הראשונה שתינוק עושה עוד לפני שמגיח לאוויר העולם וכדי לצאת לאוויר העולם היא פיתול. התינוק, למעשה, מתפתל לו החוצה דרך תעלת האגן וכך מתחיל

שינה ופעילות גופנית – איך אימון גופני יכול לשפר את איכות השינה? מהו האימון הכי טוב לשינה שלכם? קבלו את הפעילות הגופנית שתעזור לכם לישון טוב יותר. בפנים- אימון כושר קצר אונליין שיעזור לכם.

שינה טובה בלילה אינה מובנת מאליה. לצד אנשים שנרדמים במהירות וישנים רצוף לאורך הלילה, יש לא מעט אנשים שמתקשים להירדם או לחלופין מתעוררים מספר פעמים