כמה זמן מומלץ להתאמן? אימון כושר בן 15 דקות בלבד משנה את חיינו ומביא לתוצאות מדהימות. כנסו כדי להבין איך (ויש גם אימון כושר אונליין קצר מתנה:)

כמה זמן מומלץ להתאמן? אימון כושר בן 15 דקות בלבד משנה את חיינו ומביא לתוצאות מדהימות. כנסו כדי להבין איך (ויש גם אימון כושר אונליין קצר מתנה:)

פעם היה נהוג לחשוב שרק מי שקורע את עצמו בחדר הכושר רואה תוצאות, הגוף מתחזק ונפח השריר גדל. מאחר ותחום הספורט והכושר הפך לאחד הדברים החשובים בשנים האחרונות, הן מבחינת הבריאות, הן מבחינת הנפש, נעשו ונעשים עוד ועוד מחקרים כדי להבין את השפעת אימוני הכושר מכל הבחינות על  האדם, משמעות זמן האימון וכיצד להגיע לתוצאות טובות בכמה שיטות שונות.

מאחר וקצב החיים עלה ואצל חלקנו הלו”ז עמוס, מאוד קל לוותר על אימוני הכושר. הקלות לוותר על אימוני כושר היום, תביא לכך שבעתיד אנו עלולים לשלם על כך. גוף בריא הוא גוף בתנועה. גוף בריא הוא גוף חזק. ובאופן כללי, גוף בריא הוא גוף מתוחזק ושמור ממש כפי שיש לתחזק ולשמר כל מכונה שהיא, והרי גוף האדם הוא המכונה המורכבת והחשובה ביותר.  

עוד ועוד מחקרים מגלים כי גם אימון כושר בן 15 דקות הוא סופר יעיל וחיוני לגוף, בעיקר אם הוא מתבצע מספר פעמים בשבוע. חשוב כבר עכשיו לציין כי אימון כושר בן 15 דקות פעם אחת בלבד או פעמיים בשבוע לא יביא לתוצאות, אבל זאת בהחלט דרך להכניס את הגוף “לעניינים” ומשם להתקדם. ותמיד עדיף להתאמן קצת מאשר לא להתאמן בכלל.

אימון כושר קצר ויעיל של 15 דקות ביום יכול להביא את הגוף שלכם למקום אחר ומדהים מבחינת חיזוק, חיטוב ושיפור מדדי הכושר והבריאות.

באימון בן 15 דקות אין יותר מדי מנוחה בין התרגילים, אבל בהחלט יש מתיחות כדי לשמור את אורך השריר ולמנוע התכווצויות. אימון חכם בן 15 דקות יהיה זורם, יעיל, יעבוד כל פעם על קבוצת שרירים אחרת בגוף ובאופן כללי, יעבוד על כל השרירים בגוף בצורה נכונה ומאוזנת.

השרירים שלנו אוהבים שמפעילים אותם, הגוף צמא וזקוק לזה. כשגוף חווה דרישות חוזרות ונשנות להתאמן ואפילו במשך  15 דקות בלבד, הוא מבין שהמציאות אכן השתנתה ולכן הוא מבצע התאמות פיזיולוגיות בהתאם. כלומר, אנחנו לומדים מזה שגם אם נבצע אימוני כושר איכותיים וארוכים במאמץ גדול, אך בתדירות נמוכה (למשל, רק פעם או פעמיים בשבוע), זה לא מספיק כדי “להבהיר” לגוף שהוא מתחיל בדרך חדשה, נפלאה ובריאה. לעומת זאת, אימונים קצרים בני 15 דקות בתדירות גבוהה יותר (לפחות 3 או 4 אימונים בשבוע) מספקים את התדירות הנכונה כדי שהגוף יפנים שהוא יוצא לדרך חדשה וכך יתחזק, יהיה בריא ונראה תוצאות נהדרות.

תדירות האימונים חשובה יותר ממשך זמן האימון. אז גם אם אין זמן להתאמן, סיימנו את היום עייפים ומפנטזים בעיקר על רביצה, עדיף וחשוב לתת מעצמנו עוד 15 דקות בלבד, לבצע אימון כושר קצר ובכך לשדרג את עצמנו משמעותית (זה יכול להיות כל אימון- אימוני פילאטיס, אימוני כוח, אימוני סיבולת לב ריאה וכו’) וגם איזה יתרון נהדר זה שתוכלו להיכנס ל- תוכניות אימונים אונליין ולבצע אימון בכל מקום שמתאים לכם, כולל אימון מהבית, כי אימון כושר ביתי אפשר וקל לבצע בכל זמן שאתם רוצים ונח לכם. אימונים אונליין זה החיים:)

נתראה באימונים😊

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

הגיל לא קובע- האם אפשר להילחם באיבוד מסת שריר לעת זקנה? איבוד מסת שריר עם עלייה בגיל – איך להימנע מירידה במסת שריר? איך להפחית את תופעת איבוד מסת השריר? איבוד מסת שריר בגיל מבוגר זה משהו שיכולה להיות לכם שליטה עליו.

סבתא של חבר טוב שלי היתה מורה להתעמלות עד גיל 98! ביום בו היא החליטה לצאת לפנסיה באופן עצמאי ולהפסיק לבצע פעילות גופנית (בגיל 98,

לחץ נפשי וכאבי גב – מה עושים כשהגב כואב? האם מצב נפשי ירוד יכול לגרום לכאבי גב? ולמה חשוב להבין האם כאבי הגב נובעים מלחץ נפשי? קבלו אימון כושר קצר אונליין שיעזור לכם להקל על כאבי הגב בצורה משמעותית.

במצבי לחץ  כל המערכות מתבלבלות והגוף פועל בצורה שונה. זה מתבטא בכך שמערכות הגוף מתכווננות אחרת וזאת למען מטרה ברורה ומוגדרת – לשמור ולהגן עלינו

5 דקות וסיימנו – עד כמה יעילים אימוני כושר קצרים? האם אימוני כושר של 5 דקות ביום באמת עוזרים? מתקשים למצוא מוטיבציה לאימון כושר ביתי? קבלו אימון כושר קצר אונליין בן 5 דקות בלבד שיחזק לכם את הגוף וישפר את הבריאות.

חשוב להתאמן, אין ספק! היתרונות שאימוני כושר מספקים לנו מאפשרים לנו להיות בריאים יותר, חזקים יותר, עם נפש אסופה ורגועה יותר וגם, כמובן, להיראות טוב

איך לשבת בצורה נכונה? איך לעמוד בצורה נכונה? קבלו סרטון הדגמה וטיפים חשובים לישיבה נכונה באופן כללי ולישיבה נכונה מול מחשב. ובנוגע לעמידה נכונה – קבלו טיפים לעמידה ויציבה נכונה שישפרו את איכות החיים שלכם.

תחילה אציין שישיבה או עמידה לא נכונות עלולות לגרום לכאבים בגב ולעייפות במקרה הטוב ולדלקות ושינויים מבניים, פציעות משמעותיות בגב ובחוליות ובכפות הרגליים, במקרה הפחות