כמה זמן מומלץ להתאמן? אימון כושר בן 15 דקות בלבד משנה את חיינו ומביא לתוצאות מדהימות. כנסו כדי להבין איך (ויש גם אימון כושר אונליין קצר מתנה:)

כמה זמן מומלץ להתאמן? אימון כושר בן 15 דקות בלבד משנה את חיינו ומביא לתוצאות מדהימות. כנסו כדי להבין איך (ויש גם אימון כושר אונליין קצר מתנה:)

פעם היה נהוג לחשוב שרק מי שקורע את עצמו בחדר הכושר רואה תוצאות, הגוף מתחזק ונפח השריר גדל. מאחר ותחום הספורט והכושר הפך לאחד הדברים החשובים בשנים האחרונות, הן מבחינת הבריאות, הן מבחינת הנפש, נעשו ונעשים עוד ועוד מחקרים כדי להבין את השפעת אימוני הכושר מכל הבחינות על  האדם, משמעות זמן האימון וכיצד להגיע לתוצאות טובות בכמה שיטות שונות.

מאחר וקצב החיים עלה ואצל חלקנו הלו”ז עמוס, מאוד קל לוותר על אימוני הכושר. הקלות לוותר על אימוני כושר היום, תביא לכך שבעתיד אנו עלולים לשלם על כך. גוף בריא הוא גוף בתנועה. גוף בריא הוא גוף חזק. ובאופן כללי, גוף בריא הוא גוף מתוחזק ושמור ממש כפי שיש לתחזק ולשמר כל מכונה שהיא, והרי גוף האדם הוא המכונה המורכבת והחשובה ביותר.  

עוד ועוד מחקרים מגלים כי גם אימון כושר בן 15 דקות הוא סופר יעיל וחיוני לגוף, בעיקר אם הוא מתבצע מספר פעמים בשבוע. חשוב כבר עכשיו לציין כי אימון כושר בן 15 דקות פעם אחת בלבד או פעמיים בשבוע לא יביא לתוצאות, אבל זאת בהחלט דרך להכניס את הגוף “לעניינים” ומשם להתקדם. ותמיד עדיף להתאמן קצת מאשר לא להתאמן בכלל.

אימון כושר קצר ויעיל של 15 דקות ביום יכול להביא את הגוף שלכם למקום אחר ומדהים מבחינת חיזוק, חיטוב ושיפור מדדי הכושר והבריאות.

באימון בן 15 דקות אין יותר מדי מנוחה בין התרגילים, אבל בהחלט יש מתיחות כדי לשמור את אורך השריר ולמנוע התכווצויות. אימון חכם בן 15 דקות יהיה זורם, יעיל, יעבוד כל פעם על קבוצת שרירים אחרת בגוף ובאופן כללי, יעבוד על כל השרירים בגוף בצורה נכונה ומאוזנת.

השרירים שלנו אוהבים שמפעילים אותם, הגוף צמא וזקוק לזה. כשגוף חווה דרישות חוזרות ונשנות להתאמן ואפילו במשך  15 דקות בלבד, הוא מבין שהמציאות אכן השתנתה ולכן הוא מבצע התאמות פיזיולוגיות בהתאם. כלומר, אנחנו לומדים מזה שגם אם נבצע אימוני כושר איכותיים וארוכים במאמץ גדול, אך בתדירות נמוכה (למשל, רק פעם או פעמיים בשבוע), זה לא מספיק כדי “להבהיר” לגוף שהוא מתחיל בדרך חדשה, נפלאה ובריאה. לעומת זאת, אימונים קצרים בני 15 דקות בתדירות גבוהה יותר (לפחות 3 או 4 אימונים בשבוע) מספקים את התדירות הנכונה כדי שהגוף יפנים שהוא יוצא לדרך חדשה וכך יתחזק, יהיה בריא ונראה תוצאות נהדרות.

תדירות האימונים חשובה יותר ממשך זמן האימון. אז גם אם אין זמן להתאמן, סיימנו את היום עייפים ומפנטזים בעיקר על רביצה, עדיף וחשוב לתת מעצמנו עוד 15 דקות בלבד, לבצע אימון כושר קצר ובכך לשדרג את עצמנו משמעותית (זה יכול להיות כל אימון- אימוני פילאטיס, אימוני כוח, אימוני סיבולת לב ריאה וכו’) וגם איזה יתרון נהדר זה שתוכלו להיכנס ל- תוכניות אימונים אונליין ולבצע אימון בכל מקום שמתאים לכם, כולל אימון מהבית, כי אימון כושר ביתי אפשר וקל לבצע בכל זמן שאתם רוצים ונח לכם. אימונים אונליין זה החיים:)

נתראה באימונים😊

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

מדוע אימון שיווי משקל קריטי לכולנו ובתוך זה גם לכל מתאמן ומתאמנת? כיצד לשפר את שיווי המשקל ולבצע אימון שיווי משקל לשיפור איכות חיים? אילו תרגילים טובים לשיפור שיווי המשקל? קבלו אימון שיווי משקל אונליין קצר כדי שתשפרו את שיווי המשקל שלכם ואת בריאותכם.

כשאנו ניגשים להתאמן או מקבלים החלטה להתחיל להתאמן, הסיבות שדוחפות אותנו ומתניעות אותנו לפעול הן, לרוב, הרצון לרזות, לחטב ולעצב את הגוף, לחזק את השרירים

אימון הרווח בין הרגליים – למה לא כל אחד ואחת יכולים להיות עם רווח בין הירכיים? התשובה תפתיע אתכם. ומה לגבי הצטברות שומן בירכיים – איך להוריד שומן בירכיים? איך לחטב ולהיפטר מהשומן בירכיים הפנימיות? קבלו אימון קצר אונליין לירך הפנימית.

יש כמה וכמה אזורים בגוף שבאופן טבעי השומן מצטבר בהם באופן משמעותי ולכן גם מאתגר יותר לעצב ולחטב אותם, מה שעלול לגרום לתסכול ובשלב מסויים

אימון פלאנק סטטי – כל מה שרציתם לדעת על פלאנק, יתרונות הפלאנק, איך עושים פלאנק נכון ואיך מקבלים ממנו את כל מה שהגוף צריך. בפנים – אימון כושר אונליין קצר על טהרת הפלאנק

אחד הדברים היותר חשובים בחיים זה לשמור על הגוף שלנו. אם לא נשמור עליו, איך נתנהל כפי שצריך ואיך יהיו בנו הכוחות לפעול ולבצע את