איך להירדם מהר יותר ובקלות? קבלו אימון כושר קצר אונליין לא קונבנציונלי להירדמות מהירה ושלווה יותר

איך להירדם מהר יותר ובקלות? קבלו אימון כושר קצר אונליין לא קונבנציונלי להירדמות מהירה ושלווה יותר

לא תמיד קל להירדם בערב\ לילה כשנכנסים למיטה. לפעמים המחשבות מציפות ולא נותנות מנוח ולפעמים הגוף פשוט עדיין לא מוכן לשינה על אף שאנחנו מרגישים עייפות. זה קורה, למשל, כשיש בגוף יותר מדי אדרנלין ממה שצריך כדי להירדם בקלות, תחושה של חוסר שקט בגוף, מה שנקרא. אגב, צפיה בטלוויזיה שניה לפני שהולכים לישון פחות מומלצת, זה משאיר את הגוף באי שקט.

כדי להירדם בקלות, הגוף צריך להיות רגוע ונינוח, אפילו אם מחשבות עדיין מתרוצצות בראש.

הכנתי לכם סרטון ובו אימון כושר אונליין אבל מסוג אחר לחלוטין.

הסרטון בן פחות מ- 5 דקות. מומלץ לבצעו על המיטה, רגע לפני שהולכים לישון, כמובן. אני ממליצה תחילה, בחשיפה הראשונה שלכם אליו, לצפות בו מתחילתו ועד סופו כדי להבין את הרעיון וכדי שכשאתם תתנסו בו, תוכלו לבצעו בעיניים עצומות ורק להקשיב להוראות ולבצען.

חלקו הראשון של הסרטון מורכב ברובו מתנועות פשוטות אך נהדרות עבור הגוף. תנועות שמרגיעות את הגוף בסוף היום.

בחלק השני של הסרטון מתבצעות נשימות ולמעשה הסרטון מסתיים בהדרכה כיצד לבצע נשימות כדי להירדם מהר יותר. אתם תמשיכו עם הנשימות גם כשהסרטון יסתיים… עד שתירדמו😊

יש המון טכניקות של נשימה נכונה- טכניקות מורכבות יותר ופשוטות יותר. בחרתי להעביר אליכם את הטכניקה הפשוטה ביותר לביצוע כדי שיהיה לכם קל יותר ליישום.

שיהיה בהצלחה ו.. לילה טוב😊

ותמיד תזכרו שעם כל הכבוד לאימון השינה\ ההירדמות, זה לא פותר אתכם כלל וכלל מביצוע אימון כושר ביתי אונליין איכותי. אימוני כושר (ובתוכם אימוני כושר אונליין כמובן) עושים ממש טוב לגוף ולבריאות ולכן גם הם עצמם תורמים לאורח חיים בריא יותר ובאופן כללי לשינה טובה יותר. רק אל תבצעו אימוני כושר בסמוך מדי לשעה בה אתם הולכים לישון. מומלץ לבצע אימני כושר (אימוני כושר אונליין) לפחות שעתיים לפני שעת השינה.

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

הגיל לא קובע- האם אפשר להילחם באיבוד מסת שריר לעת זקנה? איבוד מסת שריר עם עלייה בגיל – איך להימנע מירידה במסת שריר? איך להפחית את תופעת איבוד מסת השריר? איבוד מסת שריר בגיל מבוגר זה משהו שיכולה להיות לכם שליטה עליו.

סבתא של חבר טוב שלי היתה מורה להתעמלות עד גיל 98! ביום בו היא החליטה לצאת לפנסיה באופן עצמאי ולהפסיק לבצע פעילות גופנית (בגיל 98,

לחץ נפשי וכאבי גב – מה עושים כשהגב כואב? האם מצב נפשי ירוד יכול לגרום לכאבי גב? ולמה חשוב להבין האם כאבי הגב נובעים מלחץ נפשי? קבלו אימון כושר קצר אונליין שיעזור לכם להקל על כאבי הגב בצורה משמעותית.

במצבי לחץ  כל המערכות מתבלבלות והגוף פועל בצורה שונה. זה מתבטא בכך שמערכות הגוף מתכווננות אחרת וזאת למען מטרה ברורה ומוגדרת – לשמור ולהגן עלינו

5 דקות וסיימנו – עד כמה יעילים אימוני כושר קצרים? האם אימוני כושר של 5 דקות ביום באמת עוזרים? מתקשים למצוא מוטיבציה לאימון כושר ביתי? קבלו אימון כושר קצר אונליין בן 5 דקות בלבד שיחזק לכם את הגוף וישפר את הבריאות.

חשוב להתאמן, אין ספק! היתרונות שאימוני כושר מספקים לנו מאפשרים לנו להיות בריאים יותר, חזקים יותר, עם נפש אסופה ורגועה יותר וגם, כמובן, להיראות טוב

איך לשבת בצורה נכונה? איך לעמוד בצורה נכונה? קבלו סרטון הדגמה וטיפים חשובים לישיבה נכונה באופן כללי ולישיבה נכונה מול מחשב. ובנוגע לעמידה נכונה – קבלו טיפים לעמידה ויציבה נכונה שישפרו את איכות החיים שלכם.

תחילה אציין שישיבה או עמידה לא נכונות עלולות לגרום לכאבים בגב ולעייפות במקרה הטוב ולדלקות ושינויים מבניים, פציעות משמעותיות בגב ובחוליות ובכפות הרגליים, במקרה הפחות