איך להירדם מהר יותר ובקלות? קבלו אימון כושר קצר אונליין לא קונבנציונלי להירדמות מהירה ושלווה יותר

איך להירדם מהר יותר ובקלות? קבלו אימון כושר קצר אונליין לא קונבנציונלי להירדמות מהירה ושלווה יותר

לא תמיד קל להירדם בערב\ לילה כשנכנסים למיטה. לפעמים המחשבות מציפות ולא נותנות מנוח ולפעמים הגוף פשוט עדיין לא מוכן לשינה על אף שאנחנו מרגישים עייפות. זה קורה, למשל, כשיש בגוף יותר מדי אדרנלין ממה שצריך כדי להירדם בקלות, תחושה של חוסר שקט בגוף, מה שנקרא. אגב, צפיה בטלוויזיה שניה לפני שהולכים לישון פחות מומלצת, זה משאיר את הגוף באי שקט.

כדי להירדם בקלות, הגוף צריך להיות רגוע ונינוח, אפילו אם מחשבות עדיין מתרוצצות בראש.

הכנתי לכם סרטון ובו אימון כושר אונליין אבל מסוג אחר לחלוטין.

הסרטון בן פחות מ- 5 דקות. מומלץ לבצעו על המיטה, רגע לפני שהולכים לישון, כמובן. אני ממליצה תחילה, בחשיפה הראשונה שלכם אליו, לצפות בו מתחילתו ועד סופו כדי להבין את הרעיון וכדי שכשאתם תתנסו בו, תוכלו לבצעו בעיניים עצומות ורק להקשיב להוראות ולבצען.

חלקו הראשון של הסרטון מורכב ברובו מתנועות פשוטות אך נהדרות עבור הגוף. תנועות שמרגיעות את הגוף בסוף היום.

בחלק השני של הסרטון מתבצעות נשימות ולמעשה הסרטון מסתיים בהדרכה כיצד לבצע נשימות כדי להירדם מהר יותר. אתם תמשיכו עם הנשימות גם כשהסרטון יסתיים… עד שתירדמו😊

יש המון טכניקות של נשימה נכונה- טכניקות מורכבות יותר ופשוטות יותר. בחרתי להעביר אליכם את הטכניקה הפשוטה ביותר לביצוע כדי שיהיה לכם קל יותר ליישום.

שיהיה בהצלחה ו.. לילה טוב😊

ותמיד תזכרו שעם כל הכבוד לאימון השינה\ ההירדמות, זה לא פותר אתכם כלל וכלל מביצוע אימון כושר ביתי אונליין איכותי. אימוני כושר (ובתוכם אימוני כושר אונליין כמובן) עושים ממש טוב לגוף ולבריאות ולכן גם הם עצמם תורמים לאורח חיים בריא יותר ובאופן כללי לשינה טובה יותר. רק אל תבצעו אימוני כושר בסמוך מדי לשעה בה אתם הולכים לישון. מומלץ לבצע אימני כושר (אימוני כושר אונליין) לפחות שעתיים לפני שעת השינה.

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

מדוע אימון שיווי משקל קריטי לכולנו ובתוך זה גם לכל מתאמן ומתאמנת? כיצד לשפר את שיווי המשקל ולבצע אימון שיווי משקל לשיפור איכות חיים? אילו תרגילים טובים לשיפור שיווי המשקל? קבלו אימון שיווי משקל אונליין קצר כדי שתשפרו את שיווי המשקל שלכם ואת בריאותכם.

כשאנו ניגשים להתאמן או מקבלים החלטה להתחיל להתאמן, הסיבות שדוחפות אותנו ומתניעות אותנו לפעול הן, לרוב, הרצון לרזות, לחטב ולעצב את הגוף, לחזק את השרירים

אימון הרווח בין הרגליים – למה לא כל אחד ואחת יכולים להיות עם רווח בין הירכיים? התשובה תפתיע אתכם. ומה לגבי הצטברות שומן בירכיים – איך להוריד שומן בירכיים? איך לחטב ולהיפטר מהשומן בירכיים הפנימיות? קבלו אימון קצר אונליין לירך הפנימית.

יש כמה וכמה אזורים בגוף שבאופן טבעי השומן מצטבר בהם באופן משמעותי ולכן גם מאתגר יותר לעצב ולחטב אותם, מה שעלול לגרום לתסכול ובשלב מסויים

אימון פלאנק סטטי – כל מה שרציתם לדעת על פלאנק, יתרונות הפלאנק, איך עושים פלאנק נכון ואיך מקבלים ממנו את כל מה שהגוף צריך. בפנים – אימון כושר אונליין קצר על טהרת הפלאנק

אחד הדברים היותר חשובים בחיים זה לשמור על הגוף שלנו. אם לא נשמור עליו, איך נתנהל כפי שצריך ואיך יהיו בנו הכוחות לפעול ולבצע את