אימון כושר אונליין –קבלו את המקומות והתזמונים המושלמים שלא חשבתם עליהם ויעשו לכם סדר בחיים

אימון כושר אונליין –קבלו את המקומות והתזמונים המושלמים שלא חשבתם עליהם ויעשו לכם סדר בחיים

אני מגדירה את עצמי כפרקטית. פרקטיות היא המתכון, מבחינתי, לחיים קלים, יעילים ומאורגנים יותר.

נדמה לי שהכתבה הזאת לגמרי נכנסת לקטגוריה של הכתבות היותר פרקטיות שאי פעם כתבתי😊

נתחיל…

אני חסידה גדולה של אימוני כושר אונליין מהסיבה (אחת הסיבות..) שזה פרקטי. אפשר לבצע אימון כושר ביתי בכל רגע, בכל זמן נתון. אני גם חסידה של אימוני כושר אונליין קצרים כי זה… פרקטי! לא גוזל זמן יקר, לא פוגע בלו”ז ולגמרי קל ופשוט יותר להתמיד לאורך זמן ולהפוך את הפעילות הכה בריאה הזאת לחלק בלתי נפרד מהשגרה. כשהאימונים קצרים, זה לא “תיק” או מעיק או “מבזבז” יותר מדי זמן.

אימוני הכושר הקצרים אונליין שלי נמשכים 15 דקות – זמן קצר אך עבודה יעילה ונהדרת על כל השרירים. וכמובן שעם העבודה מגיעות התוצאות כי לשם כך התכנסנו😊

חשוב שאימוני הכושר אונליין יעשו לכם מדהים לגוף ולבריאות מצד אחד אך לא יפגעו לכם במהלך היום. מה שנקרא – האימונים משתלבים בלו”ז שלכם במקום שהלו”ז ישתנה לטובת האימונים.

קבלו את הרגעים והמקומות שיעזרו לכם לשלב את האימונים בצורה הכי פרקטית שיש עם אימוני כושר קצרים בני 15 דקות בלבד (כלומר, כשמזהים “חלון” של 15 דקות, מנצלים אותו לאימון, במקום,למשל, להיכנס לפייסבוק או לאינסטגרם או סתם להיגרר לגלילה של תוכן בנייד):

שולחים את הילדים להתארגן לקראת שינה (מקלחות, שיניים, פיג’אמה וכו’..) ובינתיים אנחנו מבצעים אימון.

בן\בת הזוג חזרו מהעבודה אחריכם? הוא\היא נכנסים להתקלח ולנשום רגע בסוף יום? בינתיים אנחנו מבצעים אימון.

ולחלופין, מתכננים ערב רגוע וביתי בבית עם בן\בת הזוג? אפשר לפתוח את הערב עם אימון אונליין של רבע שעה יחד ואז להמשיך את הערב, זה מתכון מובטח לערב מוצלח יותר😊

בדיוק מכינים אוכל ויש זמן תנור עד שהאוכל יהיה מוכן? בינתיים אנחנו מבצעים אימון.

הילדים בבית בזמן מסכים? בינתיים אנחנו מבצעים אימון.

עושים הפסקה בזמן העבודה כחלק מהפסקת צהריים או כל הפסקה אחרת בזמן עבודה? זה הזמן לבצע אימון, לבד או עם חברים נוספים במקום העבודה.

הילד\ה בחוג ויש זמן המתנה עד שהחוג יסתיים? בינתיים אנחנו מבצעים אימון (במקום ההמתנה\ בחוץ לבד או עם הורים אחרים שגם ממתינים).

יש לפחות רבע שעה בבוקר זמן פנוי מהרגע שהילדים הלכו למסגרות ועד שאנחנו יוצאים לעבודה? זה זמן מעולההה להתאמן.

כנ”ל אם יש לפחות רבע שעה המתנה בין פגישת עבודה אחת לפגישת עבודה אחרת (מתאים בעיקר לעצמאיים שעובדים מהבית או מהמשרד), בינתיים אנחנו מבצעים אימון.

אתם תראו שברגע שתכניסו את האימונים בצורה הזאת, כחלק בלתי נפרד מהיום, התוצאות יגיעו מהר ואתם תעופו על עצמכם והכי חשוב תרגישו טוב עם עצמכם, תאהבו את עצמכם ואת התחושה בגוף והכי הכי הכי חשוב- תהיו ותרגישו בריאים יותר וחיוניים יותר.

קחו בחשבון שלוקח זמן להפוך הרגל חדש לשגרה ולכן בהתחלה אולי לא יהיה פשוט להתמיד, אבל אם תילחמו בזה ולא תוותרו, תוך 3 עד 4 חודשים זה כבר שלכם, חלק בלתי נפרד מהחיים שבא באופן טבעי ואפילו תחכו לזה ולא תרגישו חסך רציני אם תוותרו על זה.

נתראה באימונים😊

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

שינה ופעילות גופנית – איך אימון גופני יכול לשפר את איכות השינה? מהו האימון הכי טוב לשינה שלכם? קבלו את הפעילות הגופנית שתעזור לכם לישון טוב יותר. בפנים- אימון כושר קצר אונליין שיעזור לכם.

שינה טובה בלילה אינה מובנת מאליה. לצד אנשים שנרדמים במהירות וישנים רצוף לאורך הלילה, יש לא מעט אנשים שמתקשים להירדם או לחלופין מתעוררים מספר פעמים

אימוני כושר קצרים אונליין והפעם… לכף הרגל – מדוע חייבים לחזק את כף הרגל? איך לשמור על כף רגל בריאה וגמישה? בפנים- אימון אונליין ובו תרגילים שיעזרו לכם להגמשה וחיזוק כפות הרגליים.

כפות הרגליים הן הבסיס והתמיכה לגוף שלנו ומאפשרות לנו תנועה על הקרקע. כף הרגל היא מהאזורים המורכבים ביותר בגוף ובה מספר רב של עצמות, שרירים,

על אילו שרירים עובדים בשכיבות סמיכה? האם מומלץ לבצע שכיבות סמיכה כל יום? אילו סוגים של שכיבות סמיכה יש? קבלו את שכיבות הסמיכה במנח צר שיקחו את הגוף שלכם עוד צעד קדימה וכדאי להכניסן לשגרת אימוני הכושר שלכם.

שכיבות סמיכה מבוססות על הפעלת כוח הכובד של הגוף על הידיים ובתוך זה המרפקים ועל הרגליים. למה לשכיבות סמיכה קוראים שכיבות סמיכה? כי הגוף, למעשה,

אימון קפיצה- למה כדאי לכם להתחיל לקפוץ- לקפיצה בחבל או ללא חבל יש יתרונות אדירים. בפנים – אימון כושר קצר אונליין ובתוכו תרגילי כושר שמשלבים קפיצה.

תרגילי כושר שמשלבים בתוכם קפיצות הם תרגילים אירוביים ומכילים בתוכם התפרצות נהדרת ומהירה של אנרגיה. תחילה אציין כי אם אתן בהריון או שאתם סובלים ממחלות