איזה אימון כושר מומלץ לחיזוק פלג הגוף העליון? קבלו אימון כושר אונליין קצר לידיים לחיזוק הגוף

איזה אימון כושר מומלץ לחיזוק פלג הגוף העליון? קבלו אימון כושר אונליין קצר לידיים לחיזוק הגוף

למה חשוב לחזק את פלג הגוף העליון ובתוכו הזרועות הכתפיים והגב?

מעבר לכך ששרירי כתפיים חזקים מקנים לנו חזות זקופה, עבודה על השרירים האלו מפחיתה מהעומס על הצוואר ועל עמוד השדרה, לכן חשוב ואף קריטי לחזק את הכתפיים והידיים.

עבודה על שרירי הכתפיים חשובה כדי שהזרועות תהיינה חטובות. למעשה, עבודה על שרירי הידיים היא אבן היסוד בכל מה שקשור לפיתוח הגפה העליונה עם דגש על שרירי הזרועות.

בעיקר בקרב נשים יש נטייה לזנוח את העבודה על פלג הגוף העליון ובתוכו שרירי הידיים מחשש שהידיים יתנפחו, השרירים יגדלו והכתפיים תהיינה רחבות ולכן המיקוד הוא בעיקר על שרירי הבטן, הישבן והרגליים.

הזנחה של החלק העליון המדובר אינה טובה ויכולה להביא לעמידה לא יציבה, כתפיים רפויות, חגורת כתפיים חלשה ובגלל שהשרירים שם אינם חזקים מספיק אז גם לעמידה לא יציבה וכאבים בצוואר, בגב ובשכמות. בנוסף, הגיל עושה את שלו ואם לא נדאג לשרירים האלו, שרירי הידיים, בנוסף להיותם חלשים, יהיו גם רפויים ודלדלים. חשוב לציין שעם עבודה נכונה, במשקלים נכונים, הידיים לא יתנפחו אלא יתעצבו.

יש עוד כמה סיבות שישכנעו אתכם מדוע חשוב לאמן את פלג הגוף העליון 😊

הורדת אחוזי שומן בגוף – עבודה עם משקולות מגדילה את מסת השריר ומפחיתה אחוזי שומן, ואפילו אם לא עובדים עם משקולות במשקלים גבוהים.

חיזוק השלד והעצמות – השרירים עוטפים את העצמות בגופנו ולכן מעטפת חזקה וטובה תשמור טוב יותר על העצמות. כשהשרירים מתכווצים הם בעצם נתמכים בעצמות וככל שהשריר מתחזק, העצמות מבצעות התאמה לקונטרה שהן למעשה מקבלות מהשרירים במהלך העבודה.

חיזוק רקמות חיבור – הרצועות, הרקמות והגידים עלולים להיפגע כשיש חולשה בשריר, חולשה של שריר משפיעה על כל “הסביבה” ולכן יש סבירות גבוהה יותר לפציעה או פריקת כתף כשהשרירים התומכים מסביב לכתף חלשים.

קבלו אימון כושר אונליין קצר שמתמקד בתרגילי כושר לשרירי הידיים וכדי שלא תצטרכו להתאמץ יותר מדי😊 כל כולו בישיבה ואתם מוזמנים לבצעו מכל מקום.

בהצלחה

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

השפעות פעילות גופנית על כאב ראש ומיגרנה: מה הקשר בין ספורט לכאבי ראש? איזו פעילות גופנית עוזרת למנוע כאב ראש? והאם פעילות גופנית מסויימת יכולה דווקא לגרום לכאב ראש? וגם – טיפים פרקטיים שיעזרו לכם למנוע כאב ראש.

אחת התלונות השכיחות בכל מה שנוגע לכאבים, היא תלונה על כאבי ראש ובתוכם גם כאלה שמתפתחים למיגרנה. כאב ראש הוא תופעה שכיחה בכל העולם ולה

חשיבות ביצוע נכון של תרגילי כושר- מה הדרכים הנכונות לביצוע 7 תרגילי כושר נפוצים שרבים מבצעים לא נכון? טכניקה נכונה בתרגילים: חשוב שהיא תהיה טובה ומדוייקת.

כל המטרה באימוני כושר היא לחזק את הגוף, להפוך אותו לבריא יותר, יעיל יותר ומתפקד בצורה הטובה ביותר. אולם, ישנם מגוון תרגילים שאם לא נבצעם

פיתולים – התנועה שאתם לא עושים מספיק ואשר כה חשובה לגוף, לנשמה ולנשימה. קבלו אימון כושר קצר אונליין ובו 7 תרגילים עם פיתולים. בואו לפתוח את הגוף בעזרת פיתולים.

התנועה הראשונה שתינוק עושה עוד לפני שמגיח לאוויר העולם וכדי לצאת לאוויר העולם היא פיתול. התינוק, למעשה, מתפתל לו החוצה דרך תעלת האגן וכך מתחיל

שינה ופעילות גופנית – איך אימון גופני יכול לשפר את איכות השינה? מהו האימון הכי טוב לשינה שלכם? קבלו את הפעילות הגופנית שתעזור לכם לישון טוב יותר. בפנים- אימון כושר קצר אונליין שיעזור לכם.

שינה טובה בלילה אינה מובנת מאליה. לצד אנשים שנרדמים במהירות וישנים רצוף לאורך הלילה, יש לא מעט אנשים שמתקשים להירדם או לחלופין מתעוררים מספר פעמים