איזה אימון כושר מומלץ לחיזוק פלג הגוף העליון? קבלו אימון כושר אונליין קצר לידיים לחיזוק הגוף

איזה אימון כושר מומלץ לחיזוק פלג הגוף העליון? קבלו אימון כושר אונליין קצר לידיים לחיזוק הגוף

למה חשוב לחזק את פלג הגוף העליון ובתוכו הזרועות הכתפיים והגב?

מעבר לכך ששרירי כתפיים חזקים מקנים לנו חזות זקופה, עבודה על השרירים האלו מפחיתה מהעומס על הצוואר ועל עמוד השדרה, לכן חשוב ואף קריטי לחזק את הכתפיים והידיים.

עבודה על שרירי הכתפיים חשובה כדי שהזרועות תהיינה חטובות. למעשה, עבודה על שרירי הידיים היא אבן היסוד בכל מה שקשור לפיתוח הגפה העליונה עם דגש על שרירי הזרועות.

בעיקר בקרב נשים יש נטייה לזנוח את העבודה על פלג הגוף העליון ובתוכו שרירי הידיים מחשש שהידיים יתנפחו, השרירים יגדלו והכתפיים תהיינה רחבות ולכן המיקוד הוא בעיקר על שרירי הבטן, הישבן והרגליים.

הזנחה של החלק העליון המדובר אינה טובה ויכולה להביא לעמידה לא יציבה, כתפיים רפויות, חגורת כתפיים חלשה ובגלל שהשרירים שם אינם חזקים מספיק אז גם לעמידה לא יציבה וכאבים בצוואר, בגב ובשכמות. בנוסף, הגיל עושה את שלו ואם לא נדאג לשרירים האלו, שרירי הידיים, בנוסף להיותם חלשים, יהיו גם רפויים ודלדלים. חשוב לציין שעם עבודה נכונה, במשקלים נכונים, הידיים לא יתנפחו אלא יתעצבו.

יש עוד כמה סיבות שישכנעו אתכם מדוע חשוב לאמן את פלג הגוף העליון 😊

הורדת אחוזי שומן בגוף – עבודה עם משקולות מגדילה את מסת השריר ומפחיתה אחוזי שומן, ואפילו אם לא עובדים עם משקולות במשקלים גבוהים.

חיזוק השלד והעצמות – השרירים עוטפים את העצמות בגופנו ולכן מעטפת חזקה וטובה תשמור טוב יותר על העצמות. כשהשרירים מתכווצים הם בעצם נתמכים בעצמות וככל שהשריר מתחזק, העצמות מבצעות התאמה לקונטרה שהן למעשה מקבלות מהשרירים במהלך העבודה.

חיזוק רקמות חיבור – הרצועות, הרקמות והגידים עלולים להיפגע כשיש חולשה בשריר, חולשה של שריר משפיעה על כל “הסביבה” ולכן יש סבירות גבוהה יותר לפציעה או פריקת כתף כשהשרירים התומכים מסביב לכתף חלשים.

קבלו אימון כושר אונליין קצר שמתמקד בתרגילי כושר לשרירי הידיים וכדי שלא תצטרכו להתאמץ יותר מדי😊 כל כולו בישיבה ואתם מוזמנים לבצעו מכל מקום.

בהצלחה

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

מדוע אימון שיווי משקל קריטי לכולנו ובתוך זה גם לכל מתאמן ומתאמנת? כיצד לשפר את שיווי המשקל ולבצע אימון שיווי משקל לשיפור איכות חיים? אילו תרגילים טובים לשיפור שיווי המשקל? קבלו אימון שיווי משקל אונליין קצר כדי שתשפרו את שיווי המשקל שלכם ואת בריאותכם.

כשאנו ניגשים להתאמן או מקבלים החלטה להתחיל להתאמן, הסיבות שדוחפות אותנו ומתניעות אותנו לפעול הן, לרוב, הרצון לרזות, לחטב ולעצב את הגוף, לחזק את השרירים

אימון הרווח בין הרגליים – למה לא כל אחד ואחת יכולים להיות עם רווח בין הירכיים? התשובה תפתיע אתכם. ומה לגבי הצטברות שומן בירכיים – איך להוריד שומן בירכיים? איך לחטב ולהיפטר מהשומן בירכיים הפנימיות? קבלו אימון קצר אונליין לירך הפנימית.

יש כמה וכמה אזורים בגוף שבאופן טבעי השומן מצטבר בהם באופן משמעותי ולכן גם מאתגר יותר לעצב ולחטב אותם, מה שעלול לגרום לתסכול ובשלב מסויים

אימון פלאנק סטטי – כל מה שרציתם לדעת על פלאנק, יתרונות הפלאנק, איך עושים פלאנק נכון ואיך מקבלים ממנו את כל מה שהגוף צריך. בפנים – אימון כושר אונליין קצר על טהרת הפלאנק

אחד הדברים היותר חשובים בחיים זה לשמור על הגוף שלנו. אם לא נשמור עליו, איך נתנהל כפי שצריך ואיך יהיו בנו הכוחות לפעול ולבצע את