אימון כושר ללא תנועה – אימון כושר סטטי כבר יצא לכם להכיר? קבלו אימון סטטי קצר אונליין להתנסות :)

אימון כושר ללא תנועה – אימון כושר סטטי כבר יצא לכם להכיר? קבלו אימון סטטי קצר אונליין להתנסות :)

שרירי הליבה הם מהשרירים החשובים ביותר בגופנו והמרכזיים שבהם הם שרירי הבטן ובהם גם האלכסונים, שרירי האגן והישבן ושרירי הגב. שרירי הליבה הם אלו שתומכים בעמוד השדרה ואחראים ליציבות הגוף ואחיזה נכונה של הגוף, מגנים על איברים שונים כדוגמת האגן ולמעשה יוצרים סנכרון נכון בין פלג הגוף העליון לפלג הגוף התחתון ומאפשרים ביצוע נכון ומדוייק של תנועות יומיומיות כדוגמת הליכה, עליה במדרגות וריצה.

שרירי ליבה חלשים עלולים לגרום לכאבים שונים בגוף, ובעיקר באזור הגב התחתון, לבעיות אורתופדיות וליציבה לא נכונה של הגוף.

אם אתם חשים כאבים בגב התחתון בזמן עמידה ממושכת או בזמן הליכה איטית, יתכן ששרירי הליבה שלכם אינם חזקים מספיק.

אחת הדרכים לחזק את שרירי הליבה באופן משמעותי היא לבצע אימוני כושר שמתמקדים או משלבים עבודה על שרירי הליבה ובתוך זה ביצוע תרגילי כושר סטטיים (איזומטריים). המטרה של התרגילים הסטטייים היא לחזק את שרירי הגוף בזמן שאנו, למעשה, לא יוצרים תנועה, אלא נמצאים סטטית במנח מסויים, נכנסים למנח ונשארים בו ללא תזוזה במשך פרק זמן מוגדר של כמה שניות או כמה דקות, תלוי בתרגיל.

היתרון הנהדר בתרגילי כושר סטטיים הוא שמעבר לחיזוק משמעותי של שרירי הליבה, המפרקים נשמרים והסיכוי לפציעות קטן בשל היעדר עומס או חזרתיות של תנועה שזוויתה, למשל, יכולה להיות מוגזמת או לא נכונה עבור שרירים מסויימים. ביצוע תרגילים סטטיים מומלץ ביותר לכולם ובעיקר לאלו שסובלים מכאבי גב וכתוצאה מכך, למשל, מתקשים לבצע כפיפות בטן, כי בזמן התנועה החזרתית של הכפיפה נוצר כאב. במנח סטטי, ננטרל את הכאב וזה בריא ונכון יותר בסיטואציה הזאת עבור הגוף. תרגילים סטטיים עובדים בצורה אחרת ומחזקים בצורה מצויינת ומהודקת את הגוף.

קבלו אימון כושר קצר אונליין ובו תרגילים סטטיים ברמות אתגר שונות שעובדים על שרירי הבן, הרגליים והישבן.

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

מדוע אימון שיווי משקל קריטי לכולנו ובתוך זה גם לכל מתאמן ומתאמנת? כיצד לשפר את שיווי המשקל ולבצע אימון שיווי משקל לשיפור איכות חיים? אילו תרגילים טובים לשיפור שיווי המשקל? קבלו אימון שיווי משקל אונליין קצר כדי שתשפרו את שיווי המשקל שלכם ואת בריאותכם.

כשאנו ניגשים להתאמן או מקבלים החלטה להתחיל להתאמן, הסיבות שדוחפות אותנו ומתניעות אותנו לפעול הן, לרוב, הרצון לרזות, לחטב ולעצב את הגוף, לחזק את השרירים

אימון הרווח בין הרגליים – למה לא כל אחד ואחת יכולים להיות עם רווח בין הירכיים? התשובה תפתיע אתכם. ומה לגבי הצטברות שומן בירכיים – איך להוריד שומן בירכיים? איך לחטב ולהיפטר מהשומן בירכיים הפנימיות? קבלו אימון קצר אונליין לירך הפנימית.

יש כמה וכמה אזורים בגוף שבאופן טבעי השומן מצטבר בהם באופן משמעותי ולכן גם מאתגר יותר לעצב ולחטב אותם, מה שעלול לגרום לתסכול ובשלב מסויים

אימון פלאנק סטטי – כל מה שרציתם לדעת על פלאנק, יתרונות הפלאנק, איך עושים פלאנק נכון ואיך מקבלים ממנו את כל מה שהגוף צריך. בפנים – אימון כושר אונליין קצר על טהרת הפלאנק

אחד הדברים היותר חשובים בחיים זה לשמור על הגוף שלנו. אם לא נשמור עליו, איך נתנהל כפי שצריך ואיך יהיו בנו הכוחות לפעול ולבצע את