אימון כושר ללא תנועה – אימון כושר סטטי כבר יצא לכם להכיר? קבלו אימון סטטי קצר אונליין להתנסות :)

אימון כושר ללא תנועה – אימון כושר סטטי כבר יצא לכם להכיר? קבלו אימון סטטי קצר אונליין להתנסות :)

שרירי הליבה הם מהשרירים החשובים ביותר בגופנו והמרכזיים שבהם הם שרירי הבטן ובהם גם האלכסונים, שרירי האגן והישבן ושרירי הגב. שרירי הליבה הם אלו שתומכים בעמוד השדרה ואחראים ליציבות הגוף ואחיזה נכונה של הגוף, מגנים על איברים שונים כדוגמת האגן ולמעשה יוצרים סנכרון נכון בין פלג הגוף העליון לפלג הגוף התחתון ומאפשרים ביצוע נכון ומדוייק של תנועות יומיומיות כדוגמת הליכה, עליה במדרגות וריצה.

שרירי ליבה חלשים עלולים לגרום לכאבים שונים בגוף, ובעיקר באזור הגב התחתון, לבעיות אורתופדיות וליציבה לא נכונה של הגוף.

אם אתם חשים כאבים בגב התחתון בזמן עמידה ממושכת או בזמן הליכה איטית, יתכן ששרירי הליבה שלכם אינם חזקים מספיק.

אחת הדרכים לחזק את שרירי הליבה באופן משמעותי היא לבצע אימוני כושר שמתמקדים או משלבים עבודה על שרירי הליבה ובתוך זה ביצוע תרגילי כושר סטטיים (איזומטריים). המטרה של התרגילים הסטטייים היא לחזק את שרירי הגוף בזמן שאנו, למעשה, לא יוצרים תנועה, אלא נמצאים סטטית במנח מסויים, נכנסים למנח ונשארים בו ללא תזוזה במשך פרק זמן מוגדר של כמה שניות או כמה דקות, תלוי בתרגיל.

היתרון הנהדר בתרגילי כושר סטטיים הוא שמעבר לחיזוק משמעותי של שרירי הליבה, המפרקים נשמרים והסיכוי לפציעות קטן בשל היעדר עומס או חזרתיות של תנועה שזוויתה, למשל, יכולה להיות מוגזמת או לא נכונה עבור שרירים מסויימים. ביצוע תרגילים סטטיים מומלץ ביותר לכולם ובעיקר לאלו שסובלים מכאבי גב וכתוצאה מכך, למשל, מתקשים לבצע כפיפות בטן, כי בזמן התנועה החזרתית של הכפיפה נוצר כאב. במנח סטטי, ננטרל את הכאב וזה בריא ונכון יותר בסיטואציה הזאת עבור הגוף. תרגילים סטטיים עובדים בצורה אחרת ומחזקים בצורה מצויינת ומהודקת את הגוף.

קבלו אימון כושר קצר אונליין ובו תרגילים סטטיים ברמות אתגר שונות שעובדים על שרירי הבן, הרגליים והישבן.

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

הגיל לא קובע- האם אפשר להילחם באיבוד מסת שריר לעת זקנה? איבוד מסת שריר עם עלייה בגיל – איך להימנע מירידה במסת שריר? איך להפחית את תופעת איבוד מסת השריר? איבוד מסת שריר בגיל מבוגר זה משהו שיכולה להיות לכם שליטה עליו.

סבתא של חבר טוב שלי היתה מורה להתעמלות עד גיל 98! ביום בו היא החליטה לצאת לפנסיה באופן עצמאי ולהפסיק לבצע פעילות גופנית (בגיל 98,

לחץ נפשי וכאבי גב – מה עושים כשהגב כואב? האם מצב נפשי ירוד יכול לגרום לכאבי גב? ולמה חשוב להבין האם כאבי הגב נובעים מלחץ נפשי? קבלו אימון כושר קצר אונליין שיעזור לכם להקל על כאבי הגב בצורה משמעותית.

במצבי לחץ  כל המערכות מתבלבלות והגוף פועל בצורה שונה. זה מתבטא בכך שמערכות הגוף מתכווננות אחרת וזאת למען מטרה ברורה ומוגדרת – לשמור ולהגן עלינו

5 דקות וסיימנו – עד כמה יעילים אימוני כושר קצרים? האם אימוני כושר של 5 דקות ביום באמת עוזרים? מתקשים למצוא מוטיבציה לאימון כושר ביתי? קבלו אימון כושר קצר אונליין בן 5 דקות בלבד שיחזק לכם את הגוף וישפר את הבריאות.

חשוב להתאמן, אין ספק! היתרונות שאימוני כושר מספקים לנו מאפשרים לנו להיות בריאים יותר, חזקים יותר, עם נפש אסופה ורגועה יותר וגם, כמובן, להיראות טוב

איך לשבת בצורה נכונה? איך לעמוד בצורה נכונה? קבלו סרטון הדגמה וטיפים חשובים לישיבה נכונה באופן כללי ולישיבה נכונה מול מחשב. ובנוגע לעמידה נכונה – קבלו טיפים לעמידה ויציבה נכונה שישפרו את איכות החיים שלכם.

תחילה אציין שישיבה או עמידה לא נכונות עלולות לגרום לכאבים בגב ולעייפות במקרה הטוב ולדלקות ושינויים מבניים, פציעות משמעותיות בגב ובחוליות ובכפות הרגליים, במקרה הפחות