אימונים קצרים – עדיף קצת מכלום והקצת הזה יעשה לכם טוב. קבלו אימוני כושר קצרים אונליין. כמה קצרים? 3 דקות בלבד! מצאו לכם 3 דקות ביום כמה פעמים ביום שתוכלו ותשדרגו את חיייכם.

אימונים קצרים – עדיף קצת מכלום והקצת הזה יעשה לכם טוב. קבלו אימוני כושר קצרים אונליין. כמה קצרים? 3 דקות בלבד! מצאו לכם 3 דקות ביום כמה פעמים ביום שתוכלו ותשדרגו את חיייכם.

ידוע שבתקופות מאתגרות יותר, קשה לנו להביא את עצמנו להזיז את הגוף ולהתאמן. התחושה היא שכל מה שהגוף והנפש רוצים זה מנוחה. כבר זמן רב מדי המדינה כולה בתקופה מאתגרת בלשון המעטה, ומבחינה בריאותית ונפשית לא טוב לנו לוותר על חיזוק ותחזוק הגוף והנפש, הנעת הגוף ושמירה על עצמנו באופן כללי. בסופו של יום, אם לא אנחנו נדאג לגוף שלנו, מי ידאג לו…

מחקרים כבר הראו שגם אימונים קצרים בני כמה דקות בלבד ביום, עושים את ההבדל, על זה כתבתי רבות. העיקר – לזוז. העיקר- לא למצוא את עצמנו עם אפס תזוזה איכותית לגוף ביום.

אימונים קצרים משאירים את הגוף “בעניינים”, יכולים להאריך את תוחלת החיים שלנו, לעזור להימנע ממחלות שונות ולא סימפטיות ולהשאיר אותנו חיוניים ותפקודיים.

אין לכם כוח להתאמן? בסדר… לאט לאט… בואו נתחיל מ 3 דקות. 3 דקות בלבד בהן אתם נותנים אהבה לגוף שלכם ואז ממשיכים עם שגרת היום.

תוכלו לעשות כמה הפסקות במהלך היום של 3 דקות. כמה? כמה שמתחשק לכם, העיקר שזה יקרה. העיקר שלא יחלוף יום בלי שהזנתם את הגוף, ממש כך.

כשתרגישו מוכנים, תוכלו להאריך את זמן האימון שלכם.

קבלו כמה תרגילים בני 3 דקות בלבד וצאו איתם לדרך😊 יש תרגילים לשרירי הבטן, שרירי הידיים וסיבולת לב ריאה.

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

מתיחות לגב – מה עושים כשהגב כואב בבוקר? איזה מתיחות עוזרות לשחרור הגב? קבלו אימון כושר קצר אונליין בן 2 דקות שכדאי לעשות אם כואב לכם הגב בבוקר להפחתת כאבי גב.

כאבי גב הם סיבה שכיחה ביותר לפנייה לרופא, בעיקר כאבי גב תחתון. למען האמת 80% – 90% מאיתנו יסבלו מכאבי גב בשלב מסויים בחיים. יש

למה חשוב להתמיד בפעילות ספורטיבית בתקופת מבחנים? כיצד פעילות גופנית יכולה לסייע בהורדת מתח לפני בחינה? וכיצד היא תורמת לריכוז? מה הקשר בין ספורט והצלחה בלימודים? איך ספורט מועיל לזיכרון? למידה דרך תנועה היא דרך מנצחת ללמוד בצורה הטובה ביותר. על חשיבות של פעילות גופנית בזמן לימודים – כאן בכתבה.

כשלומדים לבחינה, כל בחינה, ובעיקר כשמדובר בלמידה ממושכת לבחינה כמו למידה לבחינות לשכת עורכי הדין או בחינות בלימודי רפואה, תואר ראשון וכן הלאה, המתח גדול

חיזוק רצפת האגן: איך מחזקים את שרירי רצפת האגן?  למה כל כך חשוב לחזק את שרירי רצפת האגן? קבלו אימון כושר קצר אונליין ובו תרגילים שיעזרו לחזק את שרירי רצפת האגן.

רצפת האגן (שנקראת גם- קרקעית האגן) היא האזור החבוי בין הרגליים והיא, למעשה, רצפה לאיברים רבים שנמצאים בסמוך אליה ומעליה. היא מורכבת מרקמת חיבור, עצבים,