אימונים קצרים – עדיף קצת מכלום והקצת הזה יעשה לכם טוב. קבלו אימוני כושר קצרים אונליין. כמה קצרים? 3 דקות בלבד! מצאו לכם 3 דקות ביום כמה פעמים ביום שתוכלו ותשדרגו את חיייכם.

אימונים קצרים – עדיף קצת מכלום והקצת הזה יעשה לכם טוב. קבלו אימוני כושר קצרים אונליין. כמה קצרים? 3 דקות בלבד! מצאו לכם 3 דקות ביום כמה פעמים ביום שתוכלו ותשדרגו את חיייכם.

ידוע שבתקופות מאתגרות יותר, קשה לנו להביא את עצמנו להזיז את הגוף ולהתאמן. התחושה היא שכל מה שהגוף והנפש רוצים זה מנוחה. כבר זמן רב מדי המדינה כולה בתקופה מאתגרת בלשון המעטה, ומבחינה בריאותית ונפשית לא טוב לנו לוותר על חיזוק ותחזוק הגוף והנפש, הנעת הגוף ושמירה על עצמנו באופן כללי. בסופו של יום, אם לא אנחנו נדאג לגוף שלנו, מי ידאג לו…

מחקרים כבר הראו שגם אימונים קצרים בני כמה דקות בלבד ביום, עושים את ההבדל, על זה כתבתי רבות. העיקר – לזוז. העיקר- לא למצוא את עצמנו עם אפס תזוזה איכותית לגוף ביום.

אימונים קצרים משאירים את הגוף “בעניינים”, יכולים להאריך את תוחלת החיים שלנו, לעזור להימנע ממחלות שונות ולא סימפטיות ולהשאיר אותנו חיוניים ותפקודיים.

אין לכם כוח להתאמן? בסדר… לאט לאט… בואו נתחיל מ 3 דקות. 3 דקות בלבד בהן אתם נותנים אהבה לגוף שלכם ואז ממשיכים עם שגרת היום.

תוכלו לעשות כמה הפסקות במהלך היום של 3 דקות. כמה? כמה שמתחשק לכם, העיקר שזה יקרה. העיקר שלא יחלוף יום בלי שהזנתם את הגוף, ממש כך.

כשתרגישו מוכנים, תוכלו להאריך את זמן האימון שלכם.

קבלו כמה תרגילים בני 3 דקות בלבד וצאו איתם לדרך😊 יש תרגילים לשרירי הבטן, שרירי הידיים וסיבולת לב ריאה.

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

הגיל לא קובע- האם אפשר להילחם באיבוד מסת שריר לעת זקנה? איבוד מסת שריר עם עלייה בגיל – איך להימנע מירידה במסת שריר? איך להפחית את תופעת איבוד מסת השריר? איבוד מסת שריר בגיל מבוגר זה משהו שיכולה להיות לכם שליטה עליו.

סבתא של חבר טוב שלי היתה מורה להתעמלות עד גיל 98! ביום בו היא החליטה לצאת לפנסיה באופן עצמאי ולהפסיק לבצע פעילות גופנית (בגיל 98,

לחץ נפשי וכאבי גב – מה עושים כשהגב כואב? האם מצב נפשי ירוד יכול לגרום לכאבי גב? ולמה חשוב להבין האם כאבי הגב נובעים מלחץ נפשי? קבלו אימון כושר קצר אונליין שיעזור לכם להקל על כאבי הגב בצורה משמעותית.

במצבי לחץ  כל המערכות מתבלבלות והגוף פועל בצורה שונה. זה מתבטא בכך שמערכות הגוף מתכווננות אחרת וזאת למען מטרה ברורה ומוגדרת – לשמור ולהגן עלינו

5 דקות וסיימנו – עד כמה יעילים אימוני כושר קצרים? האם אימוני כושר של 5 דקות ביום באמת עוזרים? מתקשים למצוא מוטיבציה לאימון כושר ביתי? קבלו אימון כושר קצר אונליין בן 5 דקות בלבד שיחזק לכם את הגוף וישפר את הבריאות.

חשוב להתאמן, אין ספק! היתרונות שאימוני כושר מספקים לנו מאפשרים לנו להיות בריאים יותר, חזקים יותר, עם נפש אסופה ורגועה יותר וגם, כמובן, להיראות טוב

איך לשבת בצורה נכונה? איך לעמוד בצורה נכונה? קבלו סרטון הדגמה וטיפים חשובים לישיבה נכונה באופן כללי ולישיבה נכונה מול מחשב. ובנוגע לעמידה נכונה – קבלו טיפים לעמידה ויציבה נכונה שישפרו את איכות החיים שלכם.

תחילה אציין שישיבה או עמידה לא נכונות עלולות לגרום לכאבים בגב ולעייפות במקרה הטוב ולדלקות ושינויים מבניים, פציעות משמעותיות בגב ובחוליות ובכפות הרגליים, במקרה הפחות