אימון כושר לעצלנים? קבלו את אימון הספה- אימון כושר קצר אונליין בלי לזוז מהספה ובלי להוריד את העיניים מהטלוויזיה

אימון כושר לעצלנים? קבלו את אימון הספה- אימון כושר קצר אונליין בלי לזוז מהספה ובלי להוריד את העיניים מהטלוויזיה

מרגישים שאתם בתקופה בה ממש קשה לכם להזיז את עצמכם ולהניע את עצמכם לפעולה? אתם בוודאי לא לבד.

בתקופות בהן יש קושי נפשי כמו הקושי הבלתי נתפס שמדינה שלמה חווה כרגע, המוטיבציה לפעול ירודה, קצב ההתנהלות איטי יותר ואנחנו מוצאים את עצמנו הרבה יותר זמן מהרגיל על הספה מול הטלוויזיה, או שמתעדכנים בחדשות היום או שעושים קצת הפוגה וצופים בסרטים או בסדרות עם תוכן קליל יותר כדי להכניס קצת איזון לנשמה.

ניסיתי לפענח איך אצליח בכל זאת לגרום, גם לאלו שמתקשים במיוחד, לזוז קצת, להתחזק ולהרגיש טוב יותר עם עצמם. הבנתי שכדי שזה יצליח, שני דברים צריכים להתקיים. 1. לא קמים מהספה. 2. אפשר להמשיך לצפות בטלוויזיה כרגיל ללא הפרעה.

כך נולד את אימון הספה –  אימון כושר אונליין קצר שעובד מדהים על כל השרירים בגוף ואשר אורכו גג 10 דקות וכן, כולו על הספה, אין  כלל צורך לקום ממנה. בנוסף, כל התרגילים נבנו כך שבמהלך ביצועם אתם לא צריכים להוריד את העיניים ממסך הטלוויזיה. מסתכלים על הדגמת התרגיל שנמשכת מספר שניות בלבד ואז יוצאים לדרך ומבצעים אותו, כאמור, עם העיניים על מסך הטלוויזיה, אבל עם תזוזה בריאה בגוף.

תוכלו לבצע את הסרטון כמה פעמים שתרצו או לבצע מכל תרגיל כמה חזרות שתרצו, העיקר שתבצעו😊

אני מאמינה שהנוחות שבאי הקימה מהספה וחוסר ההתארגנות לקראת האימון יביאו, בלי קשר למצב בארץ, גם את “העצלנים” ביותר שביננו לבצע את האימון הזה.

בהצלחה ושנדע ימים טובים יותר.

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

שינה ופעילות גופנית – איך אימון גופני יכול לשפר את איכות השינה? מהו האימון הכי טוב לשינה שלכם? קבלו את הפעילות הגופנית שתעזור לכם לישון טוב יותר. בפנים- אימון כושר קצר אונליין שיעזור לכם.

שינה טובה בלילה אינה מובנת מאליה. לצד אנשים שנרדמים במהירות וישנים רצוף לאורך הלילה, יש לא מעט אנשים שמתקשים להירדם או לחלופין מתעוררים מספר פעמים

אימוני כושר קצרים אונליין והפעם… לכף הרגל – מדוע חייבים לחזק את כף הרגל? איך לשמור על כף רגל בריאה וגמישה? בפנים- אימון אונליין ובו תרגילים שיעזרו לכם להגמשה וחיזוק כפות הרגליים.

כפות הרגליים הן הבסיס והתמיכה לגוף שלנו ומאפשרות לנו תנועה על הקרקע. כף הרגל היא מהאזורים המורכבים ביותר בגוף ובה מספר רב של עצמות, שרירים,

על אילו שרירים עובדים בשכיבות סמיכה? האם מומלץ לבצע שכיבות סמיכה כל יום? אילו סוגים של שכיבות סמיכה יש? קבלו את שכיבות הסמיכה במנח צר שיקחו את הגוף שלכם עוד צעד קדימה וכדאי להכניסן לשגרת אימוני הכושר שלכם.

שכיבות סמיכה מבוססות על הפעלת כוח הכובד של הגוף על הידיים ובתוך זה המרפקים ועל הרגליים. למה לשכיבות סמיכה קוראים שכיבות סמיכה? כי הגוף, למעשה,

אימון קפיצה- למה כדאי לכם להתחיל לקפוץ- לקפיצה בחבל או ללא חבל יש יתרונות אדירים. בפנים – אימון כושר קצר אונליין ובתוכו תרגילי כושר שמשלבים קפיצה.

תרגילי כושר שמשלבים בתוכם קפיצות הם תרגילים אירוביים ומכילים בתוכם התפרצות נהדרת ומהירה של אנרגיה. תחילה אציין כי אם אתן בהריון או שאתם סובלים ממחלות