גומיות הקסם: אילו תרגילים אפשר לעשות עם גומיות התנגדות ולקבל תוצאות מעולות? אימון כוח ביתי יכול להיות אימון גומיות ובו תרגילי חיזוק עם גומייה סגורה (גומיית כוח). קבלו אימון כושר קצר אונליין בן פחות מ 10 דקות עם גומיות התנגדות ובו תרגילים לרגליים, לישבן, לידיים, לצדדים, לכתפיים ולגב. כנסו והתנסו😊

גומיות הקסם: אילו תרגילים אפשר לעשות עם גומיות התנגדות ולקבל תוצאות מעולות? אימון כוח ביתי יכול להיות אימון גומיות ובו תרגילי חיזוק עם גומייה סגורה (גומיית כוח). קבלו אימון כושר קצר אונליין בן פחות מ 10 דקות עם גומיות התנגדות ובו תרגילים לרגליים, לישבן, לידיים, לצדדים, לכתפיים ולגב. כנסו והתנסו😊

גומיית התנגדות סגורה היא עולם שלם בכל מה שנוגע לאימוני כושר. היא קטנה, אך  שובבה😊ומאפשרת מגוון רחב של תרגילי כושר נהדרים ומספקת עבודת כוח נהדרת עם התנגדות. למעשה, היא יכולה להיות אימון כושר שלם ומלא.

הגומיה עוזרת בהגברת הקושי של התרגיל ויוצרת התנגדות. חשוב לדעת שיש כמה סוגים של גומיות לפי רמות כשהרמה הקלה ביותר מספקת את ההתנגדות הקלה ביותר. יש גומיות סגורות וגומיות פתוחות אבל היום נתמקד בגומיות הסגורות והסופר פרקטיות. בדרך כלל הצבע הבהיר ביותר של הגומיה מאפיין את דרגת הקושי הקלה ביותר והצבע הכהה ביותר, מצביע על דרגת הקושי הגבוהה ביותר. בדרך כלל, אך זה יכול להשתנות מחברה לחברה, הצבעים מהקל אל הקשה הם: צהוב, כתום, אדום, כחול, ירוק, סגול ושחור.

יתרון נהדר בגומיות הוא שבניגוד למשקולות, ניתן לקחת אותן איתנו לכל מקום ולבצע תרגילי כושר חזקים ונועילים בכל רגע נתון. בנוסף, כדי “לשחק” עם עומסים במשקולות, צריך לשנות משקלים על ידי החלפת משקולות, לעומת זאת, עם גומיה, מדובר בשינוי צבע בלבד כדי להגדיל את רמת הקושי וגם ככל שנמתח את הגומיה יותר, העומס יהיה גדול יותר והעבודה חזקה יותר.

קבלו אימון כושר אונליין קצר – אימון גומיות ובו 6 תרגילי כושר שעובדים על חלקים רבים וחשובים בגוף. ניתן לבצע סט אחד מכל התרגילים או 3 סטים מכל תרגיל, כפי שמוסבר בסרטון. כמובן שככל שתבצעו יותר סטים העבודה תהיה חזקה יותר. האימון קצר ביותר ולא יותר מ 10 דקות. הרווח כולו שלכם, צאו לדרך😊

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

הגיל לא קובע- האם אפשר להילחם באיבוד מסת שריר לעת זקנה? איבוד מסת שריר עם עלייה בגיל – איך להימנע מירידה במסת שריר? איך להפחית את תופעת איבוד מסת השריר? איבוד מסת שריר בגיל מבוגר זה משהו שיכולה להיות לכם שליטה עליו.

סבתא של חבר טוב שלי היתה מורה להתעמלות עד גיל 98! ביום בו היא החליטה לצאת לפנסיה באופן עצמאי ולהפסיק לבצע פעילות גופנית (בגיל 98,

לחץ נפשי וכאבי גב – מה עושים כשהגב כואב? האם מצב נפשי ירוד יכול לגרום לכאבי גב? ולמה חשוב להבין האם כאבי הגב נובעים מלחץ נפשי? קבלו אימון כושר קצר אונליין שיעזור לכם להקל על כאבי הגב בצורה משמעותית.

במצבי לחץ  כל המערכות מתבלבלות והגוף פועל בצורה שונה. זה מתבטא בכך שמערכות הגוף מתכווננות אחרת וזאת למען מטרה ברורה ומוגדרת – לשמור ולהגן עלינו

5 דקות וסיימנו – עד כמה יעילים אימוני כושר קצרים? האם אימוני כושר של 5 דקות ביום באמת עוזרים? מתקשים למצוא מוטיבציה לאימון כושר ביתי? קבלו אימון כושר קצר אונליין בן 5 דקות בלבד שיחזק לכם את הגוף וישפר את הבריאות.

חשוב להתאמן, אין ספק! היתרונות שאימוני כושר מספקים לנו מאפשרים לנו להיות בריאים יותר, חזקים יותר, עם נפש אסופה ורגועה יותר וגם, כמובן, להיראות טוב

איך לשבת בצורה נכונה? איך לעמוד בצורה נכונה? קבלו סרטון הדגמה וטיפים חשובים לישיבה נכונה באופן כללי ולישיבה נכונה מול מחשב. ובנוגע לעמידה נכונה – קבלו טיפים לעמידה ויציבה נכונה שישפרו את איכות החיים שלכם.

תחילה אציין שישיבה או עמידה לא נכונות עלולות לגרום לכאבים בגב ולעייפות במקרה הטוב ולדלקות ושינויים מבניים, פציעות משמעותיות בגב ובחוליות ובכפות הרגליים, במקרה הפחות