גומיות הקסם: אילו תרגילים אפשר לעשות עם גומיות התנגדות ולקבל תוצאות מעולות? אימון כוח ביתי יכול להיות אימון גומיות ובו תרגילי חיזוק עם גומייה סגורה (גומיית כוח). קבלו אימון כושר קצר אונליין בן פחות מ 10 דקות עם גומיות התנגדות ובו תרגילים לרגליים, לישבן, לידיים, לצדדים, לכתפיים ולגב. כנסו והתנסו😊

גומיות הקסם: אילו תרגילים אפשר לעשות עם גומיות התנגדות ולקבל תוצאות מעולות? אימון כוח ביתי יכול להיות אימון גומיות ובו תרגילי חיזוק עם גומייה סגורה (גומיית כוח). קבלו אימון כושר קצר אונליין בן פחות מ 10 דקות עם גומיות התנגדות ובו תרגילים לרגליים, לישבן, לידיים, לצדדים, לכתפיים ולגב. כנסו והתנסו😊

גומיית התנגדות סגורה היא עולם שלם בכל מה שנוגע לאימוני כושר. היא קטנה, אך  שובבה😊ומאפשרת מגוון רחב של תרגילי כושר נהדרים ומספקת עבודת כוח נהדרת עם התנגדות. למעשה, היא יכולה להיות אימון כושר שלם ומלא.

הגומיה עוזרת בהגברת הקושי של התרגיל ויוצרת התנגדות. חשוב לדעת שיש כמה סוגים של גומיות לפי רמות כשהרמה הקלה ביותר מספקת את ההתנגדות הקלה ביותר. יש גומיות סגורות וגומיות פתוחות אבל היום נתמקד בגומיות הסגורות והסופר פרקטיות. בדרך כלל הצבע הבהיר ביותר של הגומיה מאפיין את דרגת הקושי הקלה ביותר והצבע הכהה ביותר, מצביע על דרגת הקושי הגבוהה ביותר. בדרך כלל, אך זה יכול להשתנות מחברה לחברה, הצבעים מהקל אל הקשה הם: צהוב, כתום, אדום, כחול, ירוק, סגול ושחור.

יתרון נהדר בגומיות הוא שבניגוד למשקולות, ניתן לקחת אותן איתנו לכל מקום ולבצע תרגילי כושר חזקים ונועילים בכל רגע נתון. בנוסף, כדי “לשחק” עם עומסים במשקולות, צריך לשנות משקלים על ידי החלפת משקולות, לעומת זאת, עם גומיה, מדובר בשינוי צבע בלבד כדי להגדיל את רמת הקושי וגם ככל שנמתח את הגומיה יותר, העומס יהיה גדול יותר והעבודה חזקה יותר.

קבלו אימון כושר אונליין קצר – אימון גומיות ובו 6 תרגילי כושר שעובדים על חלקים רבים וחשובים בגוף. ניתן לבצע סט אחד מכל התרגילים או 3 סטים מכל תרגיל, כפי שמוסבר בסרטון. כמובן שככל שתבצעו יותר סטים העבודה תהיה חזקה יותר. האימון קצר ביותר ולא יותר מ 10 דקות. הרווח כולו שלכם, צאו לדרך😊

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

מתיחות לגב – מה עושים כשהגב כואב בבוקר? איזה מתיחות עוזרות לשחרור הגב? קבלו אימון כושר קצר אונליין בן 2 דקות שכדאי לעשות אם כואב לכם הגב בבוקר להפחתת כאבי גב.

כאבי גב הם סיבה שכיחה ביותר לפנייה לרופא, בעיקר כאבי גב תחתון. למען האמת 80% – 90% מאיתנו יסבלו מכאבי גב בשלב מסויים בחיים. יש

למה חשוב להתמיד בפעילות ספורטיבית בתקופת מבחנים? כיצד פעילות גופנית יכולה לסייע בהורדת מתח לפני בחינה? וכיצד היא תורמת לריכוז? מה הקשר בין ספורט והצלחה בלימודים? איך ספורט מועיל לזיכרון? למידה דרך תנועה היא דרך מנצחת ללמוד בצורה הטובה ביותר. על חשיבות של פעילות גופנית בזמן לימודים – כאן בכתבה.

כשלומדים לבחינה, כל בחינה, ובעיקר כשמדובר בלמידה ממושכת לבחינה כמו למידה לבחינות לשכת עורכי הדין או בחינות בלימודי רפואה, תואר ראשון וכן הלאה, המתח גדול

חיזוק רצפת האגן: איך מחזקים את שרירי רצפת האגן?  למה כל כך חשוב לחזק את שרירי רצפת האגן? קבלו אימון כושר קצר אונליין ובו תרגילים שיעזרו לחזק את שרירי רצפת האגן.

רצפת האגן (שנקראת גם- קרקעית האגן) היא האזור החבוי בין הרגליים והיא, למעשה, רצפה לאיברים רבים שנמצאים בסמוך אליה ומעליה. היא מורכבת מרקמת חיבור, עצבים,

אימונים קצרים – עדיף קצת מכלום והקצת הזה יעשה לכם טוב. קבלו אימוני כושר קצרים אונליין. כמה קצרים? 3 דקות בלבד! מצאו לכם 3 דקות ביום כמה פעמים ביום שתוכלו ותשדרגו את חיייכם.

ידוע שבתקופות מאתגרות יותר, קשה לנו להביא את עצמנו להזיז את הגוף ולהתאמן. התחושה היא שכל מה שהגוף והנפש רוצים זה מנוחה. כבר זמן רב