האם אתם שואלים את עצמכם את השאלות הבאות – איזה תרגילים מורידים בטן? איזה תרגיל עושים לבטן שטוחה? איזה תרגילים עושים קוביות בבטן? איזה תרגיל הכי טוב לבטן תחתונה? מהם תרגילי הבטן הטובים ביותר? התשובות בפנים😊

האם אתם שואלים את עצמכם את השאלות הבאות – איזה תרגילים מורידים בטן? איזה תרגיל עושים לבטן שטוחה? איזה תרגילים עושים קוביות בבטן? איזה תרגיל הכי טוב לבטן תחתונה? מהם תרגילי הבטן הטובים ביותר? התשובות בפנים😊

שרירי הבטן הם מהשרירים המאתגרים ביותר לעבודה, בעיקר שרירי הבטן התחתונה בגלל השומן הבטני שמצטבר שם. מעבר לכך שהשומן הבטני, שיכול להתקיים גם אצל אנשים מאוד רזים, יכול להטריד מבחינת נראות, הוא גם אינו בריא ועלול להגביר את הסיכוי למחלות שונות. פעילות גופנית, לפי מחקרים רבים, מפחיתה שומן בטני מזיק.

אחד מתרגילי הכושר שעובדים הכי חזק על שרירי הבטן הוא הפלאנק – אותו פלאנק שמחזק ומעצב את שרירי הבטן העמוקים ביותר, אלו שבזכותם אנו, בין היתר, אסופים ומוחזקים ומקבלים תמיכה מצויינת לגוף, ליציבה ולעמוד השדרה המותני (גב תחתון).

סביר להניח שרוב האנשים שישאלו מה התרגיל הטוב ביותר שעובד על שרירי הבטן יענו באופן כמעט אוטומטי שכפיפות בטן סטנדרטיות. אז נכון, הכפיפות נהדרות לשרירי הבטן אבל תרגיל הפלאנק “לוקח אותם בסיבוב”, הוא יעיל יותר, מחזק יותר, מחטב יותר ובנוסף גם עובד בצורה חזקה ונהדרת על שרירים נוספים רבים וחשובים בגוף. הפלאנק עובד מדהים על שרירי הליבה החשובים (השרירים שתומכים בעמוד השדרה ומייצבים את הגוף) ובעיקר על שריר הישר בטני, והוא עובד גם על שרירי הגב העליון והשכמות, גב תחתון, כתפיים, ידיים, ישבן ורגליים. ובקיצור- הפלאנק משלב עבודה עם המון שרירים חשובים בנוסף לעבודה החזקה על שרירי הבטן.

ישנו מגוון רחב ומגוון של פלאנקים והיתרון האדיר הוא שניתן לבצע את הפלאנק בכל מקום ובכל זמן, צריך רק מזרן, זה הכל.

בדרך כלל אתגרי הפלאנקים השונים מתבצעים במנח פלאנק סטטי לפרק זמן מוגדר, כלומר, ללא תזוזה. עם זאת, הפעם נגוון, כי מנח הפלאנק יכול להיות גם מנח התחלתי ובסיס נהדר למגוון רחב של תרגילים שיעשו לכם ממש טוב לגוף, יעבדו חזק על השרירים ויהדקו אותם. פלאנק יכול, למעשה, להיות אימון כושר שלם😊

קבלו 3 תרגילים נהדרים שנקודת המוצא שלהם היא- פלאנק. בצעו אותם אחד אחרי השני, סך הכל 2 או 3 סטים וקיבלתם אימון כושר קצר אונליין נהדר על כל הגוף וכמובן על הבטן.

בהצלחה😊

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

הגיל לא קובע- האם אפשר להילחם באיבוד מסת שריר לעת זקנה? איבוד מסת שריר עם עלייה בגיל – איך להימנע מירידה במסת שריר? איך להפחית את תופעת איבוד מסת השריר? איבוד מסת שריר בגיל מבוגר זה משהו שיכולה להיות לכם שליטה עליו.

סבתא של חבר טוב שלי היתה מורה להתעמלות עד גיל 98! ביום בו היא החליטה לצאת לפנסיה באופן עצמאי ולהפסיק לבצע פעילות גופנית (בגיל 98,

לחץ נפשי וכאבי גב – מה עושים כשהגב כואב? האם מצב נפשי ירוד יכול לגרום לכאבי גב? ולמה חשוב להבין האם כאבי הגב נובעים מלחץ נפשי? קבלו אימון כושר קצר אונליין שיעזור לכם להקל על כאבי הגב בצורה משמעותית.

במצבי לחץ  כל המערכות מתבלבלות והגוף פועל בצורה שונה. זה מתבטא בכך שמערכות הגוף מתכווננות אחרת וזאת למען מטרה ברורה ומוגדרת – לשמור ולהגן עלינו

5 דקות וסיימנו – עד כמה יעילים אימוני כושר קצרים? האם אימוני כושר של 5 דקות ביום באמת עוזרים? מתקשים למצוא מוטיבציה לאימון כושר ביתי? קבלו אימון כושר קצר אונליין בן 5 דקות בלבד שיחזק לכם את הגוף וישפר את הבריאות.

חשוב להתאמן, אין ספק! היתרונות שאימוני כושר מספקים לנו מאפשרים לנו להיות בריאים יותר, חזקים יותר, עם נפש אסופה ורגועה יותר וגם, כמובן, להיראות טוב

איך לשבת בצורה נכונה? איך לעמוד בצורה נכונה? קבלו סרטון הדגמה וטיפים חשובים לישיבה נכונה באופן כללי ולישיבה נכונה מול מחשב. ובנוגע לעמידה נכונה – קבלו טיפים לעמידה ויציבה נכונה שישפרו את איכות החיים שלכם.

תחילה אציין שישיבה או עמידה לא נכונות עלולות לגרום לכאבים בגב ולעייפות במקרה הטוב ולדלקות ושינויים מבניים, פציעות משמעותיות בגב ובחוליות ובכפות הרגליים, במקרה הפחות