הדרך המפתיעה שלא הכרתם לחיטוב הבטן (ויש אימוני כושר קצרים אונליין להדגמה, כמובן)

הדרך המפתיעה שלא הכרתם לחיטוב הבטן (ויש אימוני כושר קצרים אונליין להדגמה, כמובן)

בטן בטן בטן. מה לא נאמר עליה, כמה דמעות נשפכו עליה וכמה מאתגר לעצב ולחטב אותה ולמה השומן הבטני המטריד עושה חיים קשים כל כך ומסרב לשתף פעולה עם הדיאטות השונות ואימוני הכושר שאנו עושים. מה עושים איתה, עם הבטן הזאת?:)

אז במאמרים קודמים בבלוג שלי (ואתם, כמובן, יותר ממוזמנים להיכנס ולקרוא) כתבתי רבות על השומן בגוף באופן כללי ועל השומן הבטני בפרט ופירטתי שם תובנות חשובות בעקבות מחקרים סופר מעניינים שיצאו בשנים האחרונות וחקרו בין היתר שיטות אימון כושר שונות, טכניקות כושר שונות והיתרונות באימוני כושר קצרים, מדוייקים וממוקדי מטרה.

אני כאן כדי לתת פתרון דרך שיטה מעניינת שמגיעה בעקבות אינסוף המחקרים האלו, לפיהם פעולות סופר קצרות במהלך היום (בין 2 לגג 5 דקות ואף פחות!), בין התוכניות שסגרנו לעצמנו בלו”ז (מה שנקרא – גניבה לאור יום😊), מביאות לתוצאות נדירות.

הקאצ’ – צריך לעשות זאת כל יום. הבשורות הטובות –  כאמור, זה ממש תקתוק של דקות ספורות, על הדרך, עניין שכלל לא פוגע לנו בשגרה. העוגיות בתנור? ניתן עבודה של 2 דקות. עוד 5 דקות אוספים אותך? זה הזמן לתקתק עבודה. הילדה במקלחת? גם זה זמן מעולה לתקתק. הבנתם את הרעיון😊 בצורה הזאת, הגוף למעשה כל הזמן בעניינים ובתנועה, השרירים לומדים את העבודה ו”מבינים” שמדובר בהתמדה על בסיס יומי והם צריכים “להתאים” את עצמם ולספק את התוצאות😊

כדי שתראו ובעיקר תרגישו כמה זה קצר ומתוקתק, קבלו 3 סרטונים לדוגמה שעובדים ספציפית על כל שרירי הבטן (כל אחד במנח אחר, כי כדי לקבל תוצאות, לא מספיק לבצע רק כפיפות בטן) ומשלבים גם תרגילי פילאטיס שעובדים על השרירים העמוקים (שרירי הליבה) מתוך התוכנית – “הכי תקתוק שיש”.

בתוכנית האימונים שנמצאת באתר כחלק מתוכניות אימוני הכושר באתר, יש עשרות אימונים קצרים ומתוקתקים לכל האזורים בגוף, כדי שלא רק הבטן תשתדרג😊. כל שנותר לכם, זה ללחוץ על PLAY ולתקתק בין 2:00 דקות לגג גג גג 5:00 דקות (אתם בוחרים כמה זמן תקתוק מתחשק לכם ברגע נתון), כמה פעמים שבא לכם ביום. ההמלצה – לבצע תקתוק כל שעה עד 4 שעות. אתם הולכים להשתדרג באופן משמעותי.

חשוב לי לציין שבאופן כללי, אך בעיקר כשמדובר בעבודה על שרירי הבטן והדרך לנצח את השומן הבטני, מומלץ לאכול ארוחה אחרונה ביום 3 שעות (או יותר, כמובן) לפני שאתם הולכים לישון ובאופן כללי להקפיד על תזונה נכונה שמתאימה לכם ולגוף שלכם ספציפית.

וכמובן שמאחר ומדובר באימוני כושר אונליין, אפשר לבצע אימון כושר ביתי או אימון כושר אונליין בכל מקום אחר בכל רגע נתון. מאחר ומדובר באימונים אונליין, אני תמיד אתכם, בכל רגע, במרחק של לחיצה אחת על PLAY 🙂

תהנו:)

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

שינה ופעילות גופנית – איך אימון גופני יכול לשפר את איכות השינה? מהו האימון הכי טוב לשינה שלכם? קבלו את הפעילות הגופנית שתעזור לכם לישון טוב יותר. בפנים- אימון כושר קצר אונליין שיעזור לכם.

שינה טובה בלילה אינה מובנת מאליה. לצד אנשים שנרדמים במהירות וישנים רצוף לאורך הלילה, יש לא מעט אנשים שמתקשים להירדם או לחלופין מתעוררים מספר פעמים

אימוני כושר קצרים אונליין והפעם… לכף הרגל – מדוע חייבים לחזק את כף הרגל? איך לשמור על כף רגל בריאה וגמישה? בפנים- אימון אונליין ובו תרגילים שיעזרו לכם להגמשה וחיזוק כפות הרגליים.

כפות הרגליים הן הבסיס והתמיכה לגוף שלנו ומאפשרות לנו תנועה על הקרקע. כף הרגל היא מהאזורים המורכבים ביותר בגוף ובה מספר רב של עצמות, שרירים,

על אילו שרירים עובדים בשכיבות סמיכה? האם מומלץ לבצע שכיבות סמיכה כל יום? אילו סוגים של שכיבות סמיכה יש? קבלו את שכיבות הסמיכה במנח צר שיקחו את הגוף שלכם עוד צעד קדימה וכדאי להכניסן לשגרת אימוני הכושר שלכם.

שכיבות סמיכה מבוססות על הפעלת כוח הכובד של הגוף על הידיים ובתוך זה המרפקים ועל הרגליים. למה לשכיבות סמיכה קוראים שכיבות סמיכה? כי הגוף, למעשה,

אימון קפיצה- למה כדאי לכם להתחיל לקפוץ- לקפיצה בחבל או ללא חבל יש יתרונות אדירים. בפנים – אימון כושר קצר אונליין ובתוכו תרגילי כושר שמשלבים קפיצה.

תרגילי כושר שמשלבים בתוכם קפיצות הם תרגילים אירוביים ומכילים בתוכם התפרצות נהדרת ומהירה של אנרגיה. תחילה אציין כי אם אתן בהריון או שאתם סובלים ממחלות