הדרך המפתיעה שלא הכרתם לחיטוב הבטן (ויש אימוני כושר קצרים אונליין להדגמה, כמובן)

הדרך המפתיעה שלא הכרתם לחיטוב הבטן (ויש אימוני כושר קצרים אונליין להדגמה, כמובן)

בטן בטן בטן. מה לא נאמר עליה, כמה דמעות נשפכו עליה וכמה מאתגר לעצב ולחטב אותה ולמה השומן הבטני המטריד עושה חיים קשים כל כך ומסרב לשתף פעולה עם הדיאטות השונות ואימוני הכושר שאנו עושים. מה עושים איתה, עם הבטן הזאת?:)

אז במאמרים קודמים בבלוג שלי (ואתם, כמובן, יותר ממוזמנים להיכנס ולקרוא) כתבתי רבות על השומן בגוף באופן כללי ועל השומן הבטני בפרט ופירטתי שם תובנות חשובות בעקבות מחקרים סופר מעניינים שיצאו בשנים האחרונות וחקרו בין היתר שיטות אימון כושר שונות, טכניקות כושר שונות והיתרונות באימוני כושר קצרים, מדוייקים וממוקדי מטרה.

אני כאן כדי לתת פתרון דרך שיטה מעניינת שמגיעה בעקבות אינסוף המחקרים האלו, לפיהם פעולות סופר קצרות במהלך היום (בין 2 לגג 5 דקות ואף פחות!), בין התוכניות שסגרנו לעצמנו בלו”ז (מה שנקרא – גניבה לאור יום😊), מביאות לתוצאות נדירות.

הקאצ’ – צריך לעשות זאת כל יום. הבשורות הטובות –  כאמור, זה ממש תקתוק של דקות ספורות, על הדרך, עניין שכלל לא פוגע לנו בשגרה. העוגיות בתנור? ניתן עבודה של 2 דקות. עוד 5 דקות אוספים אותך? זה הזמן לתקתק עבודה. הילדה במקלחת? גם זה זמן מעולה לתקתק. הבנתם את הרעיון😊 בצורה הזאת, הגוף למעשה כל הזמן בעניינים ובתנועה, השרירים לומדים את העבודה ו”מבינים” שמדובר בהתמדה על בסיס יומי והם צריכים “להתאים” את עצמם ולספק את התוצאות😊

כדי שתראו ובעיקר תרגישו כמה זה קצר ומתוקתק, קבלו 3 סרטונים לדוגמה שעובדים ספציפית על כל שרירי הבטן (כל אחד במנח אחר, כי כדי לקבל תוצאות, לא מספיק לבצע רק כפיפות בטן) ומשלבים גם תרגילי פילאטיס שעובדים על השרירים העמוקים (שרירי הליבה) מתוך התוכנית – “הכי תקתוק שיש”.

בתוכנית האימונים שנמצאת באתר כחלק מתוכניות אימוני הכושר באתר, יש עשרות אימונים קצרים ומתוקתקים לכל האזורים בגוף, כדי שלא רק הבטן תשתדרג😊. כל שנותר לכם, זה ללחוץ על PLAY ולתקתק בין 2:00 דקות לגג גג גג 5:00 דקות (אתם בוחרים כמה זמן תקתוק מתחשק לכם ברגע נתון), כמה פעמים שבא לכם ביום. ההמלצה – לבצע תקתוק כל שעה עד 4 שעות. אתם הולכים להשתדרג באופן משמעותי.

חשוב לי לציין שבאופן כללי, אך בעיקר כשמדובר בעבודה על שרירי הבטן והדרך לנצח את השומן הבטני, מומלץ לאכול ארוחה אחרונה ביום 3 שעות (או יותר, כמובן) לפני שאתם הולכים לישון ובאופן כללי להקפיד על תזונה נכונה שמתאימה לכם ולגוף שלכם ספציפית.

וכמובן שמאחר ומדובר באימוני כושר אונליין, אפשר לבצע אימון כושר ביתי או אימון כושר אונליין בכל מקום אחר בכל רגע נתון. מאחר ומדובר באימונים אונליין, אני תמיד אתכם, בכל רגע, במרחק של לחיצה אחת על PLAY 🙂

תהנו:)

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

מדוע אימון שיווי משקל קריטי לכולנו ובתוך זה גם לכל מתאמן ומתאמנת? כיצד לשפר את שיווי המשקל ולבצע אימון שיווי משקל לשיפור איכות חיים? אילו תרגילים טובים לשיפור שיווי המשקל? קבלו אימון שיווי משקל אונליין קצר כדי שתשפרו את שיווי המשקל שלכם ואת בריאותכם.

כשאנו ניגשים להתאמן או מקבלים החלטה להתחיל להתאמן, הסיבות שדוחפות אותנו ומתניעות אותנו לפעול הן, לרוב, הרצון לרזות, לחטב ולעצב את הגוף, לחזק את השרירים

אימון הרווח בין הרגליים – למה לא כל אחד ואחת יכולים להיות עם רווח בין הירכיים? התשובה תפתיע אתכם. ומה לגבי הצטברות שומן בירכיים – איך להוריד שומן בירכיים? איך לחטב ולהיפטר מהשומן בירכיים הפנימיות? קבלו אימון קצר אונליין לירך הפנימית.

יש כמה וכמה אזורים בגוף שבאופן טבעי השומן מצטבר בהם באופן משמעותי ולכן גם מאתגר יותר לעצב ולחטב אותם, מה שעלול לגרום לתסכול ובשלב מסויים

אימון פלאנק סטטי – כל מה שרציתם לדעת על פלאנק, יתרונות הפלאנק, איך עושים פלאנק נכון ואיך מקבלים ממנו את כל מה שהגוף צריך. בפנים – אימון כושר אונליין קצר על טהרת הפלאנק

אחד הדברים היותר חשובים בחיים זה לשמור על הגוף שלנו. אם לא נשמור עליו, איך נתנהל כפי שצריך ואיך יהיו בנו הכוחות לפעול ולבצע את