הדרך להטעין את הגוף ברבע שעה גם כשממש אין כוח (פלוס אימון כושר קצר אונליין מתנה)

הדרך להטעין את הגוף ברבע שעה גם כשממש אין כוח (פלוס אימון כושר קצר אונליין מתנה)

דווקא כשהיום שלכם עמוס, דווקא כשאתם מותשים, דווקא כשהגוף מרגיש חלש ולא מוחזק, דווקא אז זה הזמן הנכון להטעין את הגוף בצורה נכונה. ברור שאם אין לכם כוח להרים את עצמכם ולהתאמן, לבצע אימון כושר מסיבי ואינטנסיבי יהיה לא נכון, מאוד לא כיף ואפילו מתסכל. ולכן, אימון מותאם, שכן עובד נהדר על כל השרירים, אך הוא אינו קשה ומאתגר מדי, ואשר כל מטרתו להטעין את הגוף דרך עבודה טובה ומדוייקת אך עם זאת, בצורה שלא תהיה “תיק” עבורנו, יאפשר לנו כן להיות שם, לבצעו בהצלחה ואפילו, רחמנא לצלן, להנות😊. כבר אציין, שללא ספק, לאחר האימון המיוחד הזה, תרגישו הרבה יותר חיוניים ופחות מותשים.

למה אני מתכוונת? אם, כאמור, אנחנו מותשים או עמוסים, יהיה לנו מאוד מאתגר נפשית ומנטלית לגשת לאימון בעמידה, למשל, אימון שמשלב סיבולת לב ריאה, או אימון שמשלב תרגילי כושר מורכבים מדי\ מסובכים מדי , אפילו אם מדובר באימון כושר של רבע שעה בלבד. לעומת זאת, אם אימון הכושר בן 15 הדקות יהיה בישיבה או בשכיבה ברובו (על הגב או על הצד) או בעמידת שש ואפילו אימון שאפשר לבצעו חלק ממנו בעיניים עצומות, ברור שיהיה לנו קל יותר מנטלית לגשת אליו ולבצע אותו. לאחריו הגוף ירגיש נהדר ומוטען, כי זה בדיוק מה שאימון נכון, שמשלב גם תרגילים מעולם הפילאטיס (שעובדים על שרירי הליבה הכה חשובים) בן 15 דקות עושה. עם אימון הכושר אונליין שלפניכם שמשלב תרגילי כושר (וכאמור, גם תרגילי פילאטיס) פשוטים ביותר אך סופר יעילים מבחינת התוצאות, תעשו טובה גדולה מאוד עבור הגוף שלכם בכך שתחזקו את השרירים בכלל ואת שרירי הליבה בפרט, תעירו את הגוף, תפעילו אותו וגם מצב הערנות ומצב הרוח ישתפרו😊

אז הנה הוא, אימון כושר קצר אונליין ששווה לכם לעשות הפסקה של רבע שעה בלבד כדי לתת לגוף שלכם את כל הטוב הזה😊 . אציין שבחלקו האחרון של אימון הכושר יש עבודה בישיבה (כי למי יש כוח לעמוד אחרי יום עמוס:) עם משקולות (כל משקולת שוקלת קילו). ניתן לבצע את התרגיל גם ללא משקולות.

תהנו וזכרו שאימונים אונליין זה החייםםםםם:) אתכם תמיד תמידדד בכל רגע נתון:)

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

שינה ופעילות גופנית – איך אימון גופני יכול לשפר את איכות השינה? מהו האימון הכי טוב לשינה שלכם? קבלו את הפעילות הגופנית שתעזור לכם לישון טוב יותר. בפנים- אימון כושר קצר אונליין שיעזור לכם.

שינה טובה בלילה אינה מובנת מאליה. לצד אנשים שנרדמים במהירות וישנים רצוף לאורך הלילה, יש לא מעט אנשים שמתקשים להירדם או לחלופין מתעוררים מספר פעמים

אימוני כושר קצרים אונליין והפעם… לכף הרגל – מדוע חייבים לחזק את כף הרגל? איך לשמור על כף רגל בריאה וגמישה? בפנים- אימון אונליין ובו תרגילים שיעזרו לכם להגמשה וחיזוק כפות הרגליים.

כפות הרגליים הן הבסיס והתמיכה לגוף שלנו ומאפשרות לנו תנועה על הקרקע. כף הרגל היא מהאזורים המורכבים ביותר בגוף ובה מספר רב של עצמות, שרירים,

על אילו שרירים עובדים בשכיבות סמיכה? האם מומלץ לבצע שכיבות סמיכה כל יום? אילו סוגים של שכיבות סמיכה יש? קבלו את שכיבות הסמיכה במנח צר שיקחו את הגוף שלכם עוד צעד קדימה וכדאי להכניסן לשגרת אימוני הכושר שלכם.

שכיבות סמיכה מבוססות על הפעלת כוח הכובד של הגוף על הידיים ובתוך זה המרפקים ועל הרגליים. למה לשכיבות סמיכה קוראים שכיבות סמיכה? כי הגוף, למעשה,

אימון קפיצה- למה כדאי לכם להתחיל לקפוץ- לקפיצה בחבל או ללא חבל יש יתרונות אדירים. בפנים – אימון כושר קצר אונליין ובתוכו תרגילי כושר שמשלבים קפיצה.

תרגילי כושר שמשלבים בתוכם קפיצות הם תרגילים אירוביים ומכילים בתוכם התפרצות נהדרת ומהירה של אנרגיה. תחילה אציין כי אם אתן בהריון או שאתם סובלים ממחלות