התרגיל התמים שלא כל אחד מצליח לבצע

התרגיל התמים שלא כל אחד מצליח לבצע

כשאנחנו מבצעים אימוני כושר לייב או אימוני כושר אונליין, יש תרגילי כושר שנראים מאתגרים ומתבררים כסבירים לגמרי. יש תרגילי כושר שנראים פשוטים למדי לביצוע אך בפועל הם מאתגרים. אחד התרגילים עם המסווה הטוב ביותר שהכרתי, הוא התרגיל שבסרטון שלפניכם. התרגיל נראה פשוט לחלוטין, עד שאפילו מגוחך לקרוא לו תרגיל. בפועל, מדובר בתרגיל שלא רק שהוא אינו פשוט, אלא מסתבר שחלק לא קטן מהאוכלוסיה ואף כאלו שמתאמנים, כלל לא מסוגלים לבצעו בשלמותו.

אם אתם מצליחים לבצעו- שיחקתם אותה.

אם אתם לא מצליחים לבצעו – זה לא סוף העולם כמובן😊, אתם בחברה טובה, אך אני מאוד ממליצה לכם לתרגל אותו, ואפילו על בסיס יומי כדי להשתפר ולהגדיל את טווח התנועה.

התרגיל חשוב לגוף וכדאי להתאמן כדי לבצעו בצורה הטובה ביותר. טווח תנועה מלא בתרגיל הספציפי הזה חשוב לבריאות הגב, השכמות והכתפיים. עם זאת, חשוב לא לבצע את התרגיל “בכוח”, אלא בהדרגתיות כדי להימנע מעומס או מאמץ מוגזמים שפחות טובים לגוף. ראו את תרגול התרגיל כאימון כושר ביתי (ובגלל שאני מכורה לאונליין, אז אימון כושר ביתי אונליין:))

בצעו את התנועה, אך זהו את הנקודה בה אתם במקסימום מאמץ, עצרו שם והמשיכו לעבוד על התרגיל רק עד אותה נקודה. אתם תראו שככל שיותר תתרגלו ותתאמנו, טווח התנועה יגדל וכך תוכלו בעצם לאמן את כל השרירים שצריכים לפעול בזמן התרגיל.

בהצלחה ונתראה באימונים אונליין:)

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

שינה ופעילות גופנית – איך אימון גופני יכול לשפר את איכות השינה? מהו האימון הכי טוב לשינה שלכם? קבלו את הפעילות הגופנית שתעזור לכם לישון טוב יותר. בפנים- אימון כושר קצר אונליין שיעזור לכם.

שינה טובה בלילה אינה מובנת מאליה. לצד אנשים שנרדמים במהירות וישנים רצוף לאורך הלילה, יש לא מעט אנשים שמתקשים להירדם או לחלופין מתעוררים מספר פעמים

אימוני כושר קצרים אונליין והפעם… לכף הרגל – מדוע חייבים לחזק את כף הרגל? איך לשמור על כף רגל בריאה וגמישה? בפנים- אימון אונליין ובו תרגילים שיעזרו לכם להגמשה וחיזוק כפות הרגליים.

כפות הרגליים הן הבסיס והתמיכה לגוף שלנו ומאפשרות לנו תנועה על הקרקע. כף הרגל היא מהאזורים המורכבים ביותר בגוף ובה מספר רב של עצמות, שרירים,

על אילו שרירים עובדים בשכיבות סמיכה? האם מומלץ לבצע שכיבות סמיכה כל יום? אילו סוגים של שכיבות סמיכה יש? קבלו את שכיבות הסמיכה במנח צר שיקחו את הגוף שלכם עוד צעד קדימה וכדאי להכניסן לשגרת אימוני הכושר שלכם.

שכיבות סמיכה מבוססות על הפעלת כוח הכובד של הגוף על הידיים ובתוך זה המרפקים ועל הרגליים. למה לשכיבות סמיכה קוראים שכיבות סמיכה? כי הגוף, למעשה,

אימון קפיצה- למה כדאי לכם להתחיל לקפוץ- לקפיצה בחבל או ללא חבל יש יתרונות אדירים. בפנים – אימון כושר קצר אונליין ובתוכו תרגילי כושר שמשלבים קפיצה.

תרגילי כושר שמשלבים בתוכם קפיצות הם תרגילים אירוביים ומכילים בתוכם התפרצות נהדרת ומהירה של אנרגיה. תחילה אציין כי אם אתן בהריון או שאתם סובלים ממחלות