ואפילו לא צריך לצאת מהמיטה.. (ויש גם אימון כושר ביתי אונליין מיוחד מהמיטה:))

ואפילו לא צריך לצאת מהמיטה.. (ויש גם אימון כושר ביתי אונליין מיוחד מהמיטה:))

החיים הם רצף של תקופות ויש תקופות בהן לא תמיד פשוט למצוא זמן לאימון כושר. יש ימים עמוסים יותר ועמוסים פחות, הלו”ז מנהל אותנו, יש לנו סדרי עדיפויות ואנחנו לעיתים דוחקים הצידה מהלו”ז דברים\ עניינים שאינם MUST מבחינתנו. דחיית אימונים מקבלת לעיתים מקום של כבוד ברשימת הדברים שנדחקים הצידה😊 ולא בצדק כי יש לזה מחיר. בין היתר, בריאותי,  אולי נרגיש פחות טוב עם הגוף שלנו או תסכול על כך שלא מצליחים להתמיד ולהשקיע בעצמנו.

אז לפני שנעבור לאימון המיטה שהוא לגמרי תפור למי מאיתנו שאפילו לא מצליחים לקום מהמיטה כדי להתאמן:), אני כאן להזכיר שלמרות לו”ז עמוס ותקופות צפופות במיוחד, סופר חשוב לספק דלק למכונה שלנו, לא להזניח את עצמנו, לדאוג לגוף שלנו ולתחזק אותו. יש היום מגוון אפשרויות ואימוני כושר שלא גוזלים זמן יקר מהיום, ואפילו אימונים קצרים בני רבע שעה בלבד (אימוני פילאטיס, אימוני כושר שונים, סיבולת לב ריאה..), שכשהם בנויים נכון, הם עובדים מצויין על הגוף. כיום גם קיימות אפשרויות נהדרות להתאמן מהבית עם אימונים אונליין ובכך לחסוך את זמן היציאה מהבית, ההגעה והחזרה למקום האימון.

וכאמור, כדי לחסוך לכם אפילו יותר זמן, קבלו אימון בלי לצאת מהמיטה ואפילו בלי לשבת, הכל בשכיבה בלבד. האימון נמשך בין 5 דקות ל 10 דקות , תלוי במספר החזרות שתחליטו לבצע בכל תרגיל. התעוררתם בבוקר? בצעו אותו לפני שכף רגלכם תיגע ברצפה. הולכים לישון? בצעו אותו שניה לפני כיבוי אורות. מדובר באימון שמניע את הגוף בצורה טובה, אך לא אינטנסיבית מדי. העבודה מורגשת היטב והגוף שלכם שזקוק לתנועה יודה לכם😊

בחירת התרגילים היתה בהתייחס לכך שהאימון הוא במיטה. כלומר, גם אם המזרן שלכם קשיח, וגם אם הוא רך, האימון הזה מותאם ומתאים לכם, התרגילים נבחרו בהתחשב בכך. המלצה חמה: בסרטון מצויין מספר החזרות המינימלי לביצוע כל תרגיל (סך הכל 6 תרגילים באימון), כדי שהוא יהיה יעיל ואפקטיבי עבורכם, בצעו מספר חזרות גדול ככל האפשר עד אשר תרגישו שריפה בשרירים.

שיהיה אימון מהנה ו.. בוקר טוב או לילה טוב😊

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

מדוע אימון שיווי משקל קריטי לכולנו ובתוך זה גם לכל מתאמן ומתאמנת? כיצד לשפר את שיווי המשקל ולבצע אימון שיווי משקל לשיפור איכות חיים? אילו תרגילים טובים לשיפור שיווי המשקל? קבלו אימון שיווי משקל אונליין קצר כדי שתשפרו את שיווי המשקל שלכם ואת בריאותכם.

כשאנו ניגשים להתאמן או מקבלים החלטה להתחיל להתאמן, הסיבות שדוחפות אותנו ומתניעות אותנו לפעול הן, לרוב, הרצון לרזות, לחטב ולעצב את הגוף, לחזק את השרירים

אימון הרווח בין הרגליים – למה לא כל אחד ואחת יכולים להיות עם רווח בין הירכיים? התשובה תפתיע אתכם. ומה לגבי הצטברות שומן בירכיים – איך להוריד שומן בירכיים? איך לחטב ולהיפטר מהשומן בירכיים הפנימיות? קבלו אימון קצר אונליין לירך הפנימית.

יש כמה וכמה אזורים בגוף שבאופן טבעי השומן מצטבר בהם באופן משמעותי ולכן גם מאתגר יותר לעצב ולחטב אותם, מה שעלול לגרום לתסכול ובשלב מסויים

אימון פלאנק סטטי – כל מה שרציתם לדעת על פלאנק, יתרונות הפלאנק, איך עושים פלאנק נכון ואיך מקבלים ממנו את כל מה שהגוף צריך. בפנים – אימון כושר אונליין קצר על טהרת הפלאנק

אחד הדברים היותר חשובים בחיים זה לשמור על הגוף שלנו. אם לא נשמור עליו, איך נתנהל כפי שצריך ואיך יהיו בנו הכוחות לפעול ולבצע את