טסים ונהנים ומתאמנים 😊 (ויש תרגילי כושר אונליין שיצילו אתכם בטיסה:))

טסים ונהנים ומתאמנים 😊 (ויש תרגילי כושר אונליין שיצילו אתכם בטיסה:))

קבלו במתנה סרטון טיסה בן דקה שכדאי לכם לקחת ולאמץ (מזל שפיזית הוא תמיד אתכם בפלא ולכן כל כך קל לאמץ וליישם אותו).

הגענו לזמן הזה בשנה, החופש הגדול, שהוא איך לומר.. בהחלט מאוד גדול😊 ולכן לא מעט מאיתנו טסים בתקופה הזאת של השנה.

ישיבה בזמן טיסה עלולה לגרום לאי נעימות ואף לסבל בעיקר באזור הגב והצוואר. פחות נעים להתחיל ככה חופשה. אם הטיסה קצרה, זה פחות מעיק (אבל עדיין, למה לסבול, אם אפשר שלא..) ואולם בטיסות ארוכות, בהם הישיבה ממושכת, זה יכול להפוך לסבל של ממש ולהימשך גם זמן רב לאחר הטיסה.

אז מעבר לכך שמומלץ לקום מהכיסא, לעמוד ו”לטייל” במטוס כמה דקות כל חצי שעה כדי לשחרר את הגוף, סופר מומלץ לבצע תרגילים מסויימים בזמן ישיבה בכיסא המטוס המאוד לא נוח, יש לציין, כדי שהם יקלו על אי הנוחות והכאב או ימנעו אותו לחלוטין.

בחרתי לצלם לכם את הסרטון במטוס קטנטן, בכיסא שאין בו יותר מדי מקום לתנועה וזאת כדי להראות לכם שגם בישיבה במקום ובכיסא הכי לא נוחים, כשממש צפוף, אפשר לבצע תרגילים נהדרים. בצעו את התרגילים האלו כל חצי שעה, תרגישו הרבההההה יותר טוב והנחיתה, ללא ספק, תהיה רכה יותר.

וכמובן שאפשר לשלב את הנופש עם אימוני כושר קצרים אונליין, שאפילו בחופשות סוגרים לכם פינה יפה, כי 15 דקות לאימון אפשר ורצוי למצוא😊. אפשר להתאמן בכל מקום ובכל זמן, מול הנופים החלומיים ביותר ולהרגיש שאנחנו מאזנים את כמות האוכל הטעים והמושחת שאנחנו אוכלים בזכות אימונים אונליין שעל הדרך גם משקיטים את המצפון😊

טיסה נעימה..

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

שינה ופעילות גופנית – איך אימון גופני יכול לשפר את איכות השינה? מהו האימון הכי טוב לשינה שלכם? קבלו את הפעילות הגופנית שתעזור לכם לישון טוב יותר. בפנים- אימון כושר קצר אונליין שיעזור לכם.

שינה טובה בלילה אינה מובנת מאליה. לצד אנשים שנרדמים במהירות וישנים רצוף לאורך הלילה, יש לא מעט אנשים שמתקשים להירדם או לחלופין מתעוררים מספר פעמים

אימוני כושר קצרים אונליין והפעם… לכף הרגל – מדוע חייבים לחזק את כף הרגל? איך לשמור על כף רגל בריאה וגמישה? בפנים- אימון אונליין ובו תרגילים שיעזרו לכם להגמשה וחיזוק כפות הרגליים.

כפות הרגליים הן הבסיס והתמיכה לגוף שלנו ומאפשרות לנו תנועה על הקרקע. כף הרגל היא מהאזורים המורכבים ביותר בגוף ובה מספר רב של עצמות, שרירים,

על אילו שרירים עובדים בשכיבות סמיכה? האם מומלץ לבצע שכיבות סמיכה כל יום? אילו סוגים של שכיבות סמיכה יש? קבלו את שכיבות הסמיכה במנח צר שיקחו את הגוף שלכם עוד צעד קדימה וכדאי להכניסן לשגרת אימוני הכושר שלכם.

שכיבות סמיכה מבוססות על הפעלת כוח הכובד של הגוף על הידיים ובתוך זה המרפקים ועל הרגליים. למה לשכיבות סמיכה קוראים שכיבות סמיכה? כי הגוף, למעשה,

אימון קפיצה- למה כדאי לכם להתחיל לקפוץ- לקפיצה בחבל או ללא חבל יש יתרונות אדירים. בפנים – אימון כושר קצר אונליין ובתוכו תרגילי כושר שמשלבים קפיצה.

תרגילי כושר שמשלבים בתוכם קפיצות הם תרגילים אירוביים ומכילים בתוכם התפרצות נהדרת ומהירה של אנרגיה. תחילה אציין כי אם אתן בהריון או שאתם סובלים ממחלות