איזה תרגילים הכי טובים לישבן? יש לך 5 דקות פנויות ביום? אז הרווחת ישבן מהמם לקיץ הקרוב. בפנים – אימון כושר אונליין קצר מיוחד לישבן.

איזה תרגילים הכי טובים לישבן? יש לך 5 דקות פנויות ביום? אז הרווחת ישבן מהמם לקיץ הקרוב. בפנים – אימון כושר אונליין קצר מיוחד לישבן.

היכנסי לסרטון בתום קריאת המאמר.

בחורף קל יותר להסתיר או לטשטש את החלקים שלנו בגוף שאנחנו פחות מתחברות אליהם, פחות נוח לנו איתם והיינו רוצות שיראו אחרת. לקראת הקיץ מגיע סוג של משברון בגלל שבקיץ פחות קל להסתיר ולטשטש ואם גם בגד ים נכנס לתמונה, אז האתגר גדל.

בתכלס, זה לא משנה איך אנחנו נראות- רזות, מלאות, גבוהות או נמוכות, אם אנחנו לא מרגישות טוב עם עצמנו ועם הגוף שלנו, אז זאת תחושה אישית פחות נעימה וגם קומפלימנטים מהסביבה אולי יעזרו באותו רגע בצורה מסויימת, אבל לא יפתרו את התחושה הכללית, כי בסופו של יום מבחינתנו, מה שאנחנו מרגישות ואיך שאנחנו רואות וחוות את הגוף שלנו- זאת המציאות שלנו. ולכן, המטרה היא להרגיש כמה שיותר טוב בתוך הגוף של עצמנו.

בין האזורים המאתגרים ביותר בגוף, אלו בהם יש ריכוז גדול יותר של שומן ולכן ההתמודדות מולם מאתגרת יותר יש, למשל, את הבטן התחתונה, החלק הצידי התחתון של הגוף (ה”שניצלים”), פנים הירך וגם אזור הישבן שככל שחולפות השנים הוא נהיה פחות מוצק ויותר נפול.

מכירות את הביטוי “אני מגיעה בעוד 5 דקות?” כשאנחנו אומרות אותו אנחנו רוצות להעביר את המסר שאנחנו מגיעות ממש בקרוב, בתוך זמן ממש קצר. בפועל, זה יכול להיות דקה, שתי דקות, עשר דקות או כל זמן קצר אחר. אז כשברור לנו ש 5 דקות זה פרק זמן סופר קצר שחולף בלי שבכלל מרגישים, מרוב שהוא קצר, האם יש לך 5 דקות ביום, על השעון, להקדיש לישבן שלך, להתמקד בו ולהכין אותו לקיץ?

הכנתי לך אימון כושר מיוחד לישבן בסרטון שמצורף כאן וכמו שהבטחתי, הסרטון בן 5 דקות בלבד. האימון ללא ציוד וללא פרוצדורה כדי שיהיה לך הכי קל לבצע אותו בכל מקום ובכל זמן שנוח לך. בצעי את אימון הכושר הקצר הזה (שמשלב, בין היתר, גם תרגילים מעולם הפילאטיס) כל יום במהלך החודש הקרוב. את תראי שהישבן יהיה מורם יותר, אסוף יותר ואף ישפר את מראה הצלוליט או אפילו יעלים את הצלוליט לחלוטין, אם הוא בדרגה קלה.

הערה חשובה לקבלת תוצאות מיטביות – באימון יש 3 תרגילים. בהתחלה, בצעי את האימון כפי שהוא. בתרגיל השני והשלישי, לקראת סופם, את אמורה לחוש תחושה של שריפה בשרירים ותחושה שהרגל כבדה וקשה להרימה. התחושה הזאת מצויינת כי השריפה הזאת מעידה על כך שכל השרירים, כולל העמוקים והמעצבים מתגייסים לעבודה. סביר להניח שבהמשך (במוקדם- אם את כבר מתאמנת או במאוחר- אם את לא נוהגת להתאמן) שרירי הישבן יתחזקו ותצטרכי יותר חזרות כדי להרגיש את השריפה המיוחלת😊 ולכן, כדי להגיע לתוצאות מקסימליות, כל פעם כשאת מתאמנת, בצעי מכל תרגיל כמה שיותר חזרות, עד אשר תרגישי את השריפה בשיאה.

ואם אתן רוצות לקחת את הגוף שלכן עוד צעד קדימה ויש לכן רבע שעה ביום לתת מעצמכן לצורך כך (כן, כן, רק רבע שעה:)), תוכלו להיכנס ל- תוכניות אימונים אונליין ולבצע אימון כושר בכל מקום שתרצו ואפילו אימון מהבית, כי אימון ביתי אפשר וקל לבצע בכל זמן שאתן רוצות ונח לכן. אימונים אונליין זה החיים:)

נתראה באימונים😊

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

שינה ופעילות גופנית – איך אימון גופני יכול לשפר את איכות השינה? מהו האימון הכי טוב לשינה שלכם? קבלו את הפעילות הגופנית שתעזור לכם לישון טוב יותר. בפנים- אימון כושר קצר אונליין שיעזור לכם.

שינה טובה בלילה אינה מובנת מאליה. לצד אנשים שנרדמים במהירות וישנים רצוף לאורך הלילה, יש לא מעט אנשים שמתקשים להירדם או לחלופין מתעוררים מספר פעמים

אימוני כושר קצרים אונליין והפעם… לכף הרגל – מדוע חייבים לחזק את כף הרגל? איך לשמור על כף רגל בריאה וגמישה? בפנים- אימון אונליין ובו תרגילים שיעזרו לכם להגמשה וחיזוק כפות הרגליים.

כפות הרגליים הן הבסיס והתמיכה לגוף שלנו ומאפשרות לנו תנועה על הקרקע. כף הרגל היא מהאזורים המורכבים ביותר בגוף ובה מספר רב של עצמות, שרירים,

על אילו שרירים עובדים בשכיבות סמיכה? האם מומלץ לבצע שכיבות סמיכה כל יום? אילו סוגים של שכיבות סמיכה יש? קבלו את שכיבות הסמיכה במנח צר שיקחו את הגוף שלכם עוד צעד קדימה וכדאי להכניסן לשגרת אימוני הכושר שלכם.

שכיבות סמיכה מבוססות על הפעלת כוח הכובד של הגוף על הידיים ובתוך זה המרפקים ועל הרגליים. למה לשכיבות סמיכה קוראים שכיבות סמיכה? כי הגוף, למעשה,

אימון קפיצה- למה כדאי לכם להתחיל לקפוץ- לקפיצה בחבל או ללא חבל יש יתרונות אדירים. בפנים – אימון כושר קצר אונליין ובתוכו תרגילי כושר שמשלבים קפיצה.

תרגילי כושר שמשלבים בתוכם קפיצות הם תרגילים אירוביים ומכילים בתוכם התפרצות נהדרת ומהירה של אנרגיה. תחילה אציין כי אם אתן בהריון או שאתם סובלים ממחלות