האם מספיק לבצע אימון כושר קצר? מה הדברים הנהדרים שיקרו לכם בגוף מאימון כושר קצר של 15 דקות  בלבד?

האם מספיק לבצע אימון כושר קצר? מה הדברים הנהדרים שיקרו לכם בגוף מאימון כושר קצר של 15 דקות  בלבד?

גם בימים עמוסים, גם בימים בהם אין כוח וגם בימים בהם אנחנו פשוט מוותרים לעצמנו, חשוב שתדעו שלפעילות גופנית של 15 דקות ביום ואף פחות יש יתרונות שחבל לוותר עליהם. 

קבלו אותם😊):

1.אימון כושר קצר תורם לשיפור רמת הריכוז. מחקרים הראו שביצוע פעילות גופנית, אפילו של 10 דקות בלבד הראה תוצאות טובות יותר בביצועי זיכרון מיד לאחר הפעילות הגופנית. ואפילו אין צורך בפעילות גופנית במאמץ גבוה כדי להשיג את התוצאות המדהימות האלה.

2.אימון כושר קצר יכול להאריך את תוחלת החיים. גם כאן, נעשו מחקרים ובהם מחקר גדול מאוד שפורסם בכתב העת British journal of sports medicine, שבחן השפעת פעילות גופנית קצרה על תוחלת החיים שלנו ולאחר שנאסף מידע רב מתברר כי אימון כושר בין 11 ל 15 דקות בלבד ביום הביא לתוחלת חיים ארוכה יותר בקרב אלו שהתמידו.

3.תנועה על בסיס יומי היא כמו מזון לגוף. הגוף שלנו זקוק לתנועה על בסיס יומי ולפעמים הוא גם מאותת לנו על כך בדמות כאבים שונים בגוף, חולשה, כבדות ותחושת חוסר גמישות. כדי שהגוף יהיה בריא ונרגיש טוב, חשוב לספק לו את “המזון” לו הוא זקוק. אימון כושר בן 15 דקות יעיר, יפעיל ויגרום לתחושה הרבה יותר טובה בגוף.

4.אימון כושר קצר על בסיס יומי עוזר להאט את הזדקנות המוח ומפחית את הסיכון למחלות לב. כאמור, תנועה לגוף חשובה ואף קריטית. התנועה מפעילה את הגוף ובכך גם את כל המערכות החשובות בו, מגבירה את זרימת הדם למוח ובכך יכולה לשפר את תפקוד התאים במוח.

5.אימון כושר קצר על בסיס יומי עוזר לירידה במשקל. בגלל שמדובר באימון קצר ועל כן אין הוצאה אנרגטית קיצונית, יש איזון בהפרשת הורמוני הרעב וזה תורם לירידה במשקל. ובכלל, אימונים קצרים ואפילו של כמה דקות ספורות במהלך היום, לאורך היום יכולים לסייע בשיפור האכילה האינטואטיבית על ידי ריסון הרעב. אז אפשר אפילו לחלק את האימון של 15 הדקות לכמה חלקים ולבצע כל כמה זמן חלק מסויים מהאימון. למשל, 3 דקות מהאימון- 5 פעמים ביום (סך הכל 15 דקות).

6.אימון כושר קצר על בסיס יומי יעשה טוב לנפש. הגוף משפיע על הנפש והנפש משפיעה על הגוף. כשהגוף עייף וחסר אנרגיות, כך גם הנפש. וכשאנחנו מודאגים או במתח, נרגיש עייפות ו\או כאבים בגוף. אם נפעיל ונחזק את הגוף על בסיס יומי, זה ישליך גם על הנפש. כושר גופני יכול לשפר באופן משמעותי את איכות החיים.

אז אחרי אינפורמציה כזאת, אין מצב לא לתת מעצמנו 15 דקות בלבד ביום כדי לשפר ולשדרג חיים שלמים. לא ככה?:)

וכמובן שעם אימוני כושר אונליין ובוודאי עם אימוני כושר קצרים אונליין החיים הרבה יותר פשוטים והרבה יותר נוח ופרקטי לשלב את האימונים ביום יום ולצלוח.

בהצלחהההה

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

שינה ופעילות גופנית – איך אימון גופני יכול לשפר את איכות השינה? מהו האימון הכי טוב לשינה שלכם? קבלו את הפעילות הגופנית שתעזור לכם לישון טוב יותר. בפנים- אימון כושר קצר אונליין שיעזור לכם.

שינה טובה בלילה אינה מובנת מאליה. לצד אנשים שנרדמים במהירות וישנים רצוף לאורך הלילה, יש לא מעט אנשים שמתקשים להירדם או לחלופין מתעוררים מספר פעמים

אימוני כושר קצרים אונליין והפעם… לכף הרגל – מדוע חייבים לחזק את כף הרגל? איך לשמור על כף רגל בריאה וגמישה? בפנים- אימון אונליין ובו תרגילים שיעזרו לכם להגמשה וחיזוק כפות הרגליים.

כפות הרגליים הן הבסיס והתמיכה לגוף שלנו ומאפשרות לנו תנועה על הקרקע. כף הרגל היא מהאזורים המורכבים ביותר בגוף ובה מספר רב של עצמות, שרירים,

על אילו שרירים עובדים בשכיבות סמיכה? האם מומלץ לבצע שכיבות סמיכה כל יום? אילו סוגים של שכיבות סמיכה יש? קבלו את שכיבות הסמיכה במנח צר שיקחו את הגוף שלכם עוד צעד קדימה וכדאי להכניסן לשגרת אימוני הכושר שלכם.

שכיבות סמיכה מבוססות על הפעלת כוח הכובד של הגוף על הידיים ובתוך זה המרפקים ועל הרגליים. למה לשכיבות סמיכה קוראים שכיבות סמיכה? כי הגוף, למעשה,

אימון קפיצה- למה כדאי לכם להתחיל לקפוץ- לקפיצה בחבל או ללא חבל יש יתרונות אדירים. בפנים – אימון כושר קצר אונליין ובתוכו תרגילי כושר שמשלבים קפיצה.

תרגילי כושר שמשלבים בתוכם קפיצות הם תרגילים אירוביים ומכילים בתוכם התפרצות נהדרת ומהירה של אנרגיה. תחילה אציין כי אם אתן בהריון או שאתם סובלים ממחלות