למה חשוב לפדל ומה תנועת הפידול עושה לגוף? (פלוס אימון כושר אונליין “מפודל” במיוחד:))

למה חשוב לפדל ומה תנועת הפידול עושה לגוף? (פלוס אימון כושר אונליין “מפודל” במיוחד:))

כשאנו מבצעים אימוני כושר, חשוב לגוון תרגילי כושר כדי לאפשר לכמה שיותר שרירים לעבוד, בפוזיציות שונות ובמאמץ שונה. הגוף שלנו אוהב להתחדש😊 אם לא נחדש לו, הוא עלול “להשתעמם” וכתוצאה מכך להתקדם לאט יותר, מה שעלול לתסכל. לא נבין איך יתכן שאנו עובדים על הגוף באותה צורה ופתאום לוקח לתוצאות זמן להגיע.

מה עוד הגוף אוהב? תנועות לא קונבנציונליות, כלומר, תנועות שביום יום אנחנו פחות מבצעים. תנועת הפידול היא אחת מאותן תנועות. אז אם אתם רוכבים ורוכבות על אופניים, זה נהדר, אך אם לא, חשוב להכניס לחייכם וכחלק מאימוני הכושר שלכם את תנועת הפידול. לא בכל אימון, כאמור, כדי שהגוף לא ישתעמם ולא יתרגל לתנועה, אבל בהחלט תנו מקום לתנועה החשובה הזאת.

למה תנועת הפידול חשובה?

התנועה נהדרת לשמירה על האגן. מפרק הירך הוא מקום החיבור בין הראש הכדורי של עצם הירך לבין שקע תואם בעצם האגן. חשוב לציין, תנועת הפידול, לרוב, אינה מומלצת לנשים בהריון, זאת מכיוון שפיסוק רחב מדי יכול להקרין על האגן והצוואר הרחב ובזמן הריון, זה לא טוב.

תנועת הפידול נהדרת למפרקים ול”שימון” המפרקים בצורה בה זה לא מתבצע ביום יום, משום שתנועת הפיסוק אינה תנועה טבעיתלגוף שמתבצעת דרך קבע.

תנועת הפידול מכניסה רוגע לגוף. התנועה, מעצם היותה מעגלית, מרגיעה את הנפש. נסו לשכב על הגב ולבצע את תנועת הפידול עם עיניים עצומות והרגישו זאת.

וכמו בכל דבר בחיים, מינון היא מילת המפתח. אין צורך כעת להביית על התנועה ולבצעה ללא הפסקה. זכרו שהגוף אוהב הפתעות, אך ברגע שהוא מתרגל אליהן, הוא פחות מעריך אותן😊

קבלו סרטון ובו אימון כושר ביתי קצר אונליין שמשלב מגוון תרגילים ובתוכם תנועת הפידול. תרגילי הכושר בסרטון גם עובדים נהדר על שרירים אחרים, כמו שרירי הבטן ושרירי הישבן כדי שנפיק תועלת מירבית.

תהנו וזכרו שאימוני כושר אונליין זה החיים😊

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

מדוע אימון שיווי משקל קריטי לכולנו ובתוך זה גם לכל מתאמן ומתאמנת? כיצד לשפר את שיווי המשקל ולבצע אימון שיווי משקל לשיפור איכות חיים? אילו תרגילים טובים לשיפור שיווי המשקל? קבלו אימון שיווי משקל אונליין קצר כדי שתשפרו את שיווי המשקל שלכם ואת בריאותכם.

כשאנו ניגשים להתאמן או מקבלים החלטה להתחיל להתאמן, הסיבות שדוחפות אותנו ומתניעות אותנו לפעול הן, לרוב, הרצון לרזות, לחטב ולעצב את הגוף, לחזק את השרירים

אימון הרווח בין הרגליים – למה לא כל אחד ואחת יכולים להיות עם רווח בין הירכיים? התשובה תפתיע אתכם. ומה לגבי הצטברות שומן בירכיים – איך להוריד שומן בירכיים? איך לחטב ולהיפטר מהשומן בירכיים הפנימיות? קבלו אימון קצר אונליין לירך הפנימית.

יש כמה וכמה אזורים בגוף שבאופן טבעי השומן מצטבר בהם באופן משמעותי ולכן גם מאתגר יותר לעצב ולחטב אותם, מה שעלול לגרום לתסכול ובשלב מסויים

אימון פלאנק סטטי – כל מה שרציתם לדעת על פלאנק, יתרונות הפלאנק, איך עושים פלאנק נכון ואיך מקבלים ממנו את כל מה שהגוף צריך. בפנים – אימון כושר אונליין קצר על טהרת הפלאנק

אחד הדברים היותר חשובים בחיים זה לשמור על הגוף שלנו. אם לא נשמור עליו, איך נתנהל כפי שצריך ואיך יהיו בנו הכוחות לפעול ולבצע את