למה חשוב לפדל ומה תנועת הפידול עושה לגוף? (פלוס אימון כושר אונליין “מפודל” במיוחד:))

למה חשוב לפדל ומה תנועת הפידול עושה לגוף? (פלוס אימון כושר אונליין “מפודל” במיוחד:))

כשאנו מבצעים אימוני כושר, חשוב לגוון תרגילי כושר כדי לאפשר לכמה שיותר שרירים לעבוד, בפוזיציות שונות ובמאמץ שונה. הגוף שלנו אוהב להתחדש😊 אם לא נחדש לו, הוא עלול “להשתעמם” וכתוצאה מכך להתקדם לאט יותר, מה שעלול לתסכל. לא נבין איך יתכן שאנו עובדים על הגוף באותה צורה ופתאום לוקח לתוצאות זמן להגיע.

מה עוד הגוף אוהב? תנועות לא קונבנציונליות, כלומר, תנועות שביום יום אנחנו פחות מבצעים. תנועת הפידול היא אחת מאותן תנועות. אז אם אתם רוכבים ורוכבות על אופניים, זה נהדר, אך אם לא, חשוב להכניס לחייכם וכחלק מאימוני הכושר שלכם את תנועת הפידול. לא בכל אימון, כאמור, כדי שהגוף לא ישתעמם ולא יתרגל לתנועה, אבל בהחלט תנו מקום לתנועה החשובה הזאת.

למה תנועת הפידול חשובה?

התנועה נהדרת לשמירה על האגן. מפרק הירך הוא מקום החיבור בין הראש הכדורי של עצם הירך לבין שקע תואם בעצם האגן. חשוב לציין, תנועת הפידול, לרוב, אינה מומלצת לנשים בהריון, זאת מכיוון שפיסוק רחב מדי יכול להקרין על האגן והצוואר הרחב ובזמן הריון, זה לא טוב.

תנועת הפידול נהדרת למפרקים ול”שימון” המפרקים בצורה בה זה לא מתבצע ביום יום, משום שתנועת הפיסוק אינה תנועה טבעיתלגוף שמתבצעת דרך קבע.

תנועת הפידול מכניסה רוגע לגוף. התנועה, מעצם היותה מעגלית, מרגיעה את הנפש. נסו לשכב על הגב ולבצע את תנועת הפידול עם עיניים עצומות והרגישו זאת.

וכמו בכל דבר בחיים, מינון היא מילת המפתח. אין צורך כעת להביית על התנועה ולבצעה ללא הפסקה. זכרו שהגוף אוהב הפתעות, אך ברגע שהוא מתרגל אליהן, הוא פחות מעריך אותן😊

קבלו סרטון ובו אימון כושר ביתי קצר אונליין שמשלב מגוון תרגילים ובתוכם תנועת הפידול. תרגילי הכושר בסרטון גם עובדים נהדר על שרירים אחרים, כמו שרירי הבטן ושרירי הישבן כדי שנפיק תועלת מירבית.

תהנו וזכרו שאימוני כושר אונליין זה החיים😊

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

השפעות פעילות גופנית על כאב ראש ומיגרנה: מה הקשר בין ספורט לכאבי ראש? איזו פעילות גופנית עוזרת למנוע כאב ראש? והאם פעילות גופנית מסויימת יכולה דווקא לגרום לכאב ראש? וגם – טיפים פרקטיים שיעזרו לכם למנוע כאב ראש.

אחת התלונות השכיחות בכל מה שנוגע לכאבים, היא תלונה על כאבי ראש ובתוכם גם כאלה שמתפתחים למיגרנה. כאב ראש הוא תופעה שכיחה בכל העולם ולה

חשיבות ביצוע נכון של תרגילי כושר- מה הדרכים הנכונות לביצוע 7 תרגילי כושר נפוצים שרבים מבצעים לא נכון? טכניקה נכונה בתרגילים: חשוב שהיא תהיה טובה ומדוייקת.

כל המטרה באימוני כושר היא לחזק את הגוף, להפוך אותו לבריא יותר, יעיל יותר ומתפקד בצורה הטובה ביותר. אולם, ישנם מגוון תרגילים שאם לא נבצעם

פיתולים – התנועה שאתם לא עושים מספיק ואשר כה חשובה לגוף, לנשמה ולנשימה. קבלו אימון כושר קצר אונליין ובו 7 תרגילים עם פיתולים. בואו לפתוח את הגוף בעזרת פיתולים.

התנועה הראשונה שתינוק עושה עוד לפני שמגיח לאוויר העולם וכדי לצאת לאוויר העולם היא פיתול. התינוק, למעשה, מתפתל לו החוצה דרך תעלת האגן וכך מתחיל

שינה ופעילות גופנית – איך אימון גופני יכול לשפר את איכות השינה? מהו האימון הכי טוב לשינה שלכם? קבלו את הפעילות הגופנית שתעזור לכם לישון טוב יותר. בפנים- אימון כושר קצר אונליין שיעזור לכם.

שינה טובה בלילה אינה מובנת מאליה. לצד אנשים שנרדמים במהירות וישנים רצוף לאורך הלילה, יש לא מעט אנשים שמתקשים להירדם או לחלופין מתעוררים מספר פעמים