איזה תרגילים עוזרים לכאב בשכמות? אימון שכמות עוזר בהתמודדות עם מתח (בכתבה – אימון כושר קצר ולא שגרתי אונליין)

איזה תרגילים עוזרים לכאב בשכמות? אימון שכמות עוזר בהתמודדות עם מתח (בכתבה – אימון כושר קצר ולא שגרתי אונליין)

השכמות מהוות חלק מחגורת הכתפיים. הן נמצאות בחלק האחורי העליון של הגב ויש להן צורה של משולש. עצם השכמה היא עצם גדולה ושטוחה במרכז הגב וכאמור, משני צידיה – המשולשים. מסביב לעצם השכמה יש מספר רב של שרירים שלמעשה מאפשרים לנו להניע את הזרועות בחופשיות. השכמה היא הבסיס אליו מתחברת היד וכדי שהיד תוכל לנוע באופן מלא ולתפקד השכמה צריכה להוות בסיס חזק ויציב.

כל עומס החיים מונח על הכתפיים שלנו – זאת תחושת הכבדות שמורגשת כשאנו חווים כאבים בשכמות.

כאבים בשכמות ובין השכמות מאוד נפוצים. הכאבים יכולים לבוא לידי ביטוי בכאב חד או עמום או כאב שמזכיר דקירות. הכאב יכול להתעורר באזורים שונים בשכמה ואף להקרין לאזורים אחרים נוספים בגוף. בדרך כלל הכאב יורגש באזור הגב העליון סביב עצם השכמה, בצוואר בכתף או בזרועות. פעמים רבות כאב בשכמות מופיע בעקבות שריר תפוס או עמידה לא יציבה. כשאנו מדוכדכים, באופן טבעי הגוף שלנו פחות מוחזק והיציבה לא טובה, מה שיכול לגרום לכאב בשכמה. עם זאת, יש מגוון רחב של סיבות לכאבים באזור השכמות ובכל מקרה אם הכאב מופיע באופן פתאומי או שהוא חד, נמשך זמן רב או מחמיר, מומלץ ללכת לבדיקת רופא בהקדם.

אחת הסיבות הנפוצות לכאב באזור השכמות היא סטרס, לחץ ומתח. אין ספק שמדינה שלמה כרגע חווה מציאות מאוד מתוחה וזה בא לידי ביטוי, בין היתר, בכאב או תחושת אי נוחות בשכמות.

כדי להקל על כאב באזור השכמות מומלץ לבצעאימון כושר ובו תרגילים שמניעים את השכמות כדוגמת תרגילים לשיפור טווחי התנועה בשרירים ובמפרקי השכמה. גם תרגילים שמחזקים את הגב יכולים להקל על הכאב כי כאב בשכמות יכול להגיע גם בעקבות שרירי גב חלשים.

בנוסף, כדי להימנע מלכתחילה מכאבים בשכמות, מומלץ להיות מודעים לגוף ולוודא שהעמידה יציבה ותנוחת הישיבה נכונה.

קבלו אימון כושר קצר אונליין שמתמקד כולו בשכמות בלבד. אם תבצעו את האימון על בסיס יומי תרגישו נהדר באזור השכמות ואף ימנע כאב עתידי בשכמות.

בהצלחה

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

מדוע אימון שיווי משקל קריטי לכולנו ובתוך זה גם לכל מתאמן ומתאמנת? כיצד לשפר את שיווי המשקל ולבצע אימון שיווי משקל לשיפור איכות חיים? אילו תרגילים טובים לשיפור שיווי המשקל? קבלו אימון שיווי משקל אונליין קצר כדי שתשפרו את שיווי המשקל שלכם ואת בריאותכם.

כשאנו ניגשים להתאמן או מקבלים החלטה להתחיל להתאמן, הסיבות שדוחפות אותנו ומתניעות אותנו לפעול הן, לרוב, הרצון לרזות, לחטב ולעצב את הגוף, לחזק את השרירים

אימון הרווח בין הרגליים – למה לא כל אחד ואחת יכולים להיות עם רווח בין הירכיים? התשובה תפתיע אתכם. ומה לגבי הצטברות שומן בירכיים – איך להוריד שומן בירכיים? איך לחטב ולהיפטר מהשומן בירכיים הפנימיות? קבלו אימון קצר אונליין לירך הפנימית.

יש כמה וכמה אזורים בגוף שבאופן טבעי השומן מצטבר בהם באופן משמעותי ולכן גם מאתגר יותר לעצב ולחטב אותם, מה שעלול לגרום לתסכול ובשלב מסויים

אימון פלאנק סטטי – כל מה שרציתם לדעת על פלאנק, יתרונות הפלאנק, איך עושים פלאנק נכון ואיך מקבלים ממנו את כל מה שהגוף צריך. בפנים – אימון כושר אונליין קצר על טהרת הפלאנק

אחד הדברים היותר חשובים בחיים זה לשמור על הגוף שלנו. אם לא נשמור עליו, איך נתנהל כפי שצריך ואיך יהיו בנו הכוחות לפעול ולבצע את