מתיחות לגב – מה עושים כשהגב כואב בבוקר? איזה מתיחות עוזרות לשחרור הגב? קבלו אימון כושר קצר אונליין בן 2 דקות שכדאי לעשות אם כואב לכם הגב בבוקר להפחתת כאבי גב.

מתיחות לגב – מה עושים כשהגב כואב בבוקר? איזה מתיחות עוזרות לשחרור הגב? קבלו אימון כושר קצר אונליין בן 2 דקות שכדאי לעשות אם כואב לכם הגב בבוקר להפחתת כאבי גב.

כאבי גב הם סיבה שכיחה ביותר לפנייה לרופא, בעיקר כאבי גב תחתון. למען האמת 80% – 90% מאיתנו יסבלו מכאבי גב בשלב מסויים בחיים.

יש סיבות רבות ומשתנות לכאבי הגב שאנחנו חווים, בין היתר, גורמים גנטיים, הגיל שלנו, אורח החיים, העומס היומיומי, העומס הרגשי והזמן שאנו מקדישים לאימוני כושר ולתחזוק הגוף שלנו באופן כללי. גם העובדה שיש לחלקנו עבודה יושבנית, אינה תורמת. ישיבה ממושכת של שעות רבות, ללא הפסקה לא טובה לגב. גם עמידה ממושכת כלל לא מטיבה עם הגב וגם עבודה פיזית שכרוכה בהרמת משקלים כבדים אינה טובה לגב. ובקיצור, קשה להתחמק מכאבי גב😊

ככל שחולפות השנים ואנו מזדקנים יש אפקט מצטבר של עומס על הגב, עמוד השדרה מאבד את גמישותו ויש שחיקה בדיסקים וברצועות לאורך עמוד השדרה.

לרוב, כאבי הגב חולפים מעצמם, אלא אם כן מדובר בנזק משמעותי כמו פריצת דיסק חריפה, שאגב גם איתה אפשר להתמודד ולהקל על הכאב שהיא מביאה איתה.

בבוקר, לאחר שינה, הגב עלול להיות נוקשה במיוחד. לא כיף ולא נעים להתעורר כך, זה משהו שעלול להשפיע גם על המשך היום, ולכן מאוד מומלץ להניע את הגב דבר ראשון על הבוקר, כדי להעיר אותו ולחמם אותו כדי לפתוח את היום בצורה טובה יותר כשנעים לנו בתוך הגוף של עצמנו.

לא מדובר באימון ממושך או בתרגול שיצריך מאיתנו לפנות זמן מיוחד. 2 דקות בלבד יכולות להביא לתועלת אדירה.

קבלו אימון בן 2 דקות שיעשה לכם ממש טוב לגב. מומלץ לבצע את האימון מיד כשאתם מתעוררים. אתם תרגישו לאחריו משוחררים ונינוחים יותר.

בהצלחההה

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

שינה ופעילות גופנית – איך אימון גופני יכול לשפר את איכות השינה? מהו האימון הכי טוב לשינה שלכם? קבלו את הפעילות הגופנית שתעזור לכם לישון טוב יותר. בפנים- אימון כושר קצר אונליין שיעזור לכם.

שינה טובה בלילה אינה מובנת מאליה. לצד אנשים שנרדמים במהירות וישנים רצוף לאורך הלילה, יש לא מעט אנשים שמתקשים להירדם או לחלופין מתעוררים מספר פעמים

אימוני כושר קצרים אונליין והפעם… לכף הרגל – מדוע חייבים לחזק את כף הרגל? איך לשמור על כף רגל בריאה וגמישה? בפנים- אימון אונליין ובו תרגילים שיעזרו לכם להגמשה וחיזוק כפות הרגליים.

כפות הרגליים הן הבסיס והתמיכה לגוף שלנו ומאפשרות לנו תנועה על הקרקע. כף הרגל היא מהאזורים המורכבים ביותר בגוף ובה מספר רב של עצמות, שרירים,

על אילו שרירים עובדים בשכיבות סמיכה? האם מומלץ לבצע שכיבות סמיכה כל יום? אילו סוגים של שכיבות סמיכה יש? קבלו את שכיבות הסמיכה במנח צר שיקחו את הגוף שלכם עוד צעד קדימה וכדאי להכניסן לשגרת אימוני הכושר שלכם.

שכיבות סמיכה מבוססות על הפעלת כוח הכובד של הגוף על הידיים ובתוך זה המרפקים ועל הרגליים. למה לשכיבות סמיכה קוראים שכיבות סמיכה? כי הגוף, למעשה,

אימון קפיצה- למה כדאי לכם להתחיל לקפוץ- לקפיצה בחבל או ללא חבל יש יתרונות אדירים. בפנים – אימון כושר קצר אונליין ובתוכו תרגילי כושר שמשלבים קפיצה.

תרגילי כושר שמשלבים בתוכם קפיצות הם תרגילים אירוביים ומכילים בתוכם התפרצות נהדרת ומהירה של אנרגיה. תחילה אציין כי אם אתן בהריון או שאתם סובלים ממחלות