אימוני כושר וזמנים – מתי עדיף להתאמן – בבוקר או בערב? בפנים – היתרונות באימון כושר בבוקר ובאימון כושר בערב. אז.. אתם אנשים של בוקר או ערב?:)

אימוני כושר וזמנים – מתי עדיף להתאמן – בבוקר או בערב? בפנים – היתרונות באימון כושר בבוקר ובאימון כושר בערב. אז.. אתם אנשים של בוקר או ערב?:)

שאלה שעולה לא מעט בקרב מתאמנים ומתאמנות היא- מתי עדיף להתאמן? בבוקר? בערב? ואולי זה בכלל לא משנה?

לפני שאפרט את היתרונות באימון בוקר ובאימון ערב, חשוב לומר שבסופו של יום, אנחנו מכירים את עצמנו הכי טוב ויודעים באילו שעות ביום אנחנו בשיא שלנו. האם אנחנו אנשי הבוקר? אנשי הערב והלילה?

סבירות גבוהה שבשעות השיא שלנו יהיה לנו כיף יותר להתאמן והאנרגיות תהיינה גבוהות יותר ולכן גם אימון הכושר יהיה אפקטיבי יותר. ובכל זאת, לא תמיד מתאפשר להתאמן בכל שעה עקב לו”ז עמוס או כל עניין אחר.

בין אם בחרתם להתאמן בבוקר ובין אם בחרתם להתאמן בערב, חשוב שתדעו את היתרונות בבחירה שלכם.

מה היתרונות באימון בוקר?

  1. אימוני הבוקר מתבצעים כשאנחנו על “בטן ריקה” יחסית. הגוף עדיין לא “כבד” ואנחנו קלילים יותר.
  2. מחקרים הראו שאימון בוקר גורם בהמשך היום לתחושה של אושר וסיפוק גדולים יותר.
  3. אימון בוקר מעיר אותנו ופותח לנו את היום עם יותר אנרגיות ולכן נהיה הרבה יותר עירניים במהלך היום.
  4. אימון בוקר משפר את קצב חילוף החומרים בגוף במהלך היום.
  5. אימון בוקר משפר את הריכוז.
  6. ויש גם אלמנט פסיכולוגי: לדעת שפתחנו את היום עם אימון, הוא מאחורינו ושיחקנו אותה😊


מה היתרונות באימון ערב?

  1. נוכל להרים משקלים כבדים יותר כי השרירים כבר “חמים” מהפעילות היומית שהיתה לנו.
  2. יש אנשים שפשוט לא מסוגלים “להתניע” את עצמם על הבוקר ולכן אימון ערב יהיה הרבה יותר יעיל עבורם.
  3. יש במהלך היום הכנה תזונתית ונפשית לקראת אימון הערב ונגיע לאימון בשיא הכח.
  4. בערב מופרש הורמון גדילה שעוזר לירידה במשקל וגם לשיקום הגוף לאחר האימון.
  5. אימון ערב הוא דרך מצויינת לשחרר מתחים ולחצים שהיו במהלך היום.

יש היום המון סוגים של אימונים ( אימוני פילאטיס \ תוכניות אימוני כושר שונות וכו’) ויש גם אימוני כושר נהדרים קצרים שלא מצריכים התארגנות או פרוצדורה מיוחדת. אם יש לכם רבע שעה ביום לתת מעצמכם לצורך כך (כן, כן, רק רבע שעה:)), תוכלו להיכנס ל- תוכניות אימונים אונליין ולבצע אפילו אימון מהבית, כי אימון ביתי אפשר וקל לבצע בכל זמן שרוצים ונוח, בבוקר \ בערב \ גם וגם 🙂

שיהיה אימון מוצלח😊

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

שינה ופעילות גופנית – איך אימון גופני יכול לשפר את איכות השינה? מהו האימון הכי טוב לשינה שלכם? קבלו את הפעילות הגופנית שתעזור לכם לישון טוב יותר. בפנים- אימון כושר קצר אונליין שיעזור לכם.

שינה טובה בלילה אינה מובנת מאליה. לצד אנשים שנרדמים במהירות וישנים רצוף לאורך הלילה, יש לא מעט אנשים שמתקשים להירדם או לחלופין מתעוררים מספר פעמים

אימוני כושר קצרים אונליין והפעם… לכף הרגל – מדוע חייבים לחזק את כף הרגל? איך לשמור על כף רגל בריאה וגמישה? בפנים- אימון אונליין ובו תרגילים שיעזרו לכם להגמשה וחיזוק כפות הרגליים.

כפות הרגליים הן הבסיס והתמיכה לגוף שלנו ומאפשרות לנו תנועה על הקרקע. כף הרגל היא מהאזורים המורכבים ביותר בגוף ובה מספר רב של עצמות, שרירים,

על אילו שרירים עובדים בשכיבות סמיכה? האם מומלץ לבצע שכיבות סמיכה כל יום? אילו סוגים של שכיבות סמיכה יש? קבלו את שכיבות הסמיכה במנח צר שיקחו את הגוף שלכם עוד צעד קדימה וכדאי להכניסן לשגרת אימוני הכושר שלכם.

שכיבות סמיכה מבוססות על הפעלת כוח הכובד של הגוף על הידיים ובתוך זה המרפקים ועל הרגליים. למה לשכיבות סמיכה קוראים שכיבות סמיכה? כי הגוף, למעשה,

אימון קפיצה- למה כדאי לכם להתחיל לקפוץ- לקפיצה בחבל או ללא חבל יש יתרונות אדירים. בפנים – אימון כושר קצר אונליין ובתוכו תרגילי כושר שמשלבים קפיצה.

תרגילי כושר שמשלבים בתוכם קפיצות הם תרגילים אירוביים ומכילים בתוכם התפרצות נהדרת ומהירה של אנרגיה. תחילה אציין כי אם אתן בהריון או שאתם סובלים ממחלות