קבלו את אימון הממ”ד  – האימון המיוחד שישנה את מצב הגוף והנפש בזמן שהייה בממ”ד. מה צריך להכין מראש? כלום!

קבלו את אימון הממ”ד  – האימון המיוחד שישנה את מצב הגוף והנפש בזמן שהייה בממ”ד. מה צריך להכין מראש? כלום!

ביקור בממ”ד הפך לחלק בלתי נפרד מהשגרה. האזעקה מגיעה, תופסת אותנו לא מוכנים ואנחנו ממהרים להגיע לממ”ד מהר ככל האפשר. שהייה בממ”ד, עם כל המשמעות שבה, לא עושה טוב לגוף ולנפש. הגוף מתכווץ ואיתו גם הנפש. הגוף נשאר מכווץ גם זמן רב לאחר היציאה מהממ”ד ולוקח לו זמן להוריד רמת מתח.

במצבי מתח ולחץ, אנחנו פחות תפקודיים והרבה יותר קשה לנו לפעול. הידיעה הזאת חשובה, כי היא זאת שיכולה לגרום לנו להתנהל בצורה שונה ובריאה עבור הגוף והנפש, על אף עתות משבר שפוקדות את כולנו.

לכן, דווקא במצבים בהם יש פוטנציאל ללחץ גדול יותר, חשוב לעשות הפוך על הפוך ולהתנגד לכיווץ הגוף והנפש ברגעים הקשים. כשאנו עושים אימון כושר או כל פעילות גופנית, המוח, בעקבות הפעילות, מקבל את המסר שהכל בסדר ואין צורך שהגוף “יחזיק” חרדה ומתח וכך, למעשה, הגוף והנפש נותרים במצב רגוע יותר.

אין ספק שזה לא טבעי עבורנו לבצע אימון כושר כשאנחנו בשיא המתח וזמן ממ”ד הוא בהחלט זמן מתח מורכב ולא פשוט, אבל אם תלכו על זה, על אימון הממ”ד, תגלו כמה טוב זה יעשה לכם. אימון הממ”ד הוא מיומנות שכדאי לכם לאמץ, להרגיל את הגוף שברגעים הכי לא פשוטים, הגוף פעיל, זז, נע, חי. זה ילמד את הגוף להישאר יציב, חסין וחזק גם ברגעים מאתגרים בחיים.

על פי הנחיות פיקוד העורף יש להישאר בממ”ד 10 דקות מרגע האזעקה. אימון הממ”ד מותאם לזמן הנתון הזה. אין ספק שמדובר באימון ספונטני כשם שהאזעקות ספונטניות ולא ידועות מראש ולכן אין צורך בציוד ולא בשום התארגנות לקראת האימון, גם במזרן – אין צורך. מתחילים בביצוע האימון עם הכניסה לממ”ד. מה כן צריך? קיר. ואת זה יש בכל ממ”ד.

קבלו את אימון הכושר אונליין, הרי הוא אימון הממ”ד. באימון 9 תרגילים שונים. בכל תרגיל מצויינים דגשים ומצויין מספר החזרות המומלץ לביצוע התרגיל. כמובן שבעיקר בהתחלה, בצעו את מספר החזרות שאתם מרגישים שנכון ומתאים לכם באותו רגע. גם מעט חזרות יתניעו את הגוף וינערו אותו מהמצוקה או החשש.

בהצלחה ושנדע ימים שקטים יותר.

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

השפעות פעילות גופנית על כאב ראש ומיגרנה: מה הקשר בין ספורט לכאבי ראש? איזו פעילות גופנית עוזרת למנוע כאב ראש? והאם פעילות גופנית מסויימת יכולה דווקא לגרום לכאב ראש? וגם – טיפים פרקטיים שיעזרו לכם למנוע כאב ראש.

אחת התלונות השכיחות בכל מה שנוגע לכאבים, היא תלונה על כאבי ראש ובתוכם גם כאלה שמתפתחים למיגרנה. כאב ראש הוא תופעה שכיחה בכל העולם ולה

חשיבות ביצוע נכון של תרגילי כושר- מה הדרכים הנכונות לביצוע 7 תרגילי כושר נפוצים שרבים מבצעים לא נכון? טכניקה נכונה בתרגילים: חשוב שהיא תהיה טובה ומדוייקת.

כל המטרה באימוני כושר היא לחזק את הגוף, להפוך אותו לבריא יותר, יעיל יותר ומתפקד בצורה הטובה ביותר. אולם, ישנם מגוון תרגילים שאם לא נבצעם

פיתולים – התנועה שאתם לא עושים מספיק ואשר כה חשובה לגוף, לנשמה ולנשימה. קבלו אימון כושר קצר אונליין ובו 7 תרגילים עם פיתולים. בואו לפתוח את הגוף בעזרת פיתולים.

התנועה הראשונה שתינוק עושה עוד לפני שמגיח לאוויר העולם וכדי לצאת לאוויר העולם היא פיתול. התינוק, למעשה, מתפתל לו החוצה דרך תעלת האגן וכך מתחיל

שינה ופעילות גופנית – איך אימון גופני יכול לשפר את איכות השינה? מהו האימון הכי טוב לשינה שלכם? קבלו את הפעילות הגופנית שתעזור לכם לישון טוב יותר. בפנים- אימון כושר קצר אונליין שיעזור לכם.

שינה טובה בלילה אינה מובנת מאליה. לצד אנשים שנרדמים במהירות וישנים רצוף לאורך הלילה, יש לא מעט אנשים שמתקשים להירדם או לחלופין מתעוררים מספר פעמים