איזה אימון כושר טוב לעבודה על המלח פלפל ואפילו לא צריך משקולות? בפנים – אימון כושר אונליין קצר עם 3 תרגילים מדוייקים.

איזה אימון כושר טוב לעבודה על המלח פלפל ואפילו לא צריך משקולות? בפנים – אימון כושר אונליין קצר עם 3 תרגילים מדוייקים.

יש לנו בגוף אזורים יותר ופחות מועדים לפורענות. הצטברות שומן באזורים מסויימים בגוף בוודאי לא תורמת ואף מקשה על העבודה באותו אזור רווי שומן.

אזור בגוף בו יש הצטברות לא מבוטלת של שומן הוא אזור המלח פלפל, הרי הוא האזור הרופף בזרועות. מצבור השומן שם מפריע ללא מעט אנשים שמתלוננים שהשומן המטריד אינו מחמיא ואף גורם למראה מבוגר יותר.

פעילות גופנית ותזונה מאוזנת עוזרים למתן את השפעות הגיל ומצבורי השומן באזור הידיים. מאחר ויש כמה וכמה שרירים באזור הידיים, חשוב לדייק, לא לדלג ולעבוד באופן ישיר על אותו שריר מלח פלפל, הרי הוא השריר התלת ראשי, שריר היד האחורית שכאמור, נמצא בחלקה האחורי של הזרוע.

אומנם עבודה על שריר המלח פלפל מאתגרת, אבל היתרון בה הוא שניתן לבצע תרגילים נהדרים ללא משקולות ולמעשה ללא ציוד בכלל ואף לבצע את התרגילים בכל מקום ובכל רגע נתון.

קבלו סרטון ובו אימון כושר אונליין קצר לשרירי המלח פלפל. בסרטון 3 תרגילים פשוטים לביצוע כשהדגש העיקרי בהם הוא היד האחורית.  בסרטון מצויין מספר החזרות שעליכם לבצע ואתם מוזמנים לבצע מכל תרגיל בין סט אחד לשלושה סטים. הרעיון הוא כמובן להרגיש היטב את העבודה על השריר. אם תבצעו את התרגילים בסרטון לפחות 4 ימים בשבוע במשך חודש שלם, כבר תוכלו להרגיש בשינוי ובעיצוב החדש של היד😊

בהצלחהההההה

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

שינה ופעילות גופנית – איך אימון גופני יכול לשפר את איכות השינה? מהו האימון הכי טוב לשינה שלכם? קבלו את הפעילות הגופנית שתעזור לכם לישון טוב יותר. בפנים- אימון כושר קצר אונליין שיעזור לכם.

שינה טובה בלילה אינה מובנת מאליה. לצד אנשים שנרדמים במהירות וישנים רצוף לאורך הלילה, יש לא מעט אנשים שמתקשים להירדם או לחלופין מתעוררים מספר פעמים

אימוני כושר קצרים אונליין והפעם… לכף הרגל – מדוע חייבים לחזק את כף הרגל? איך לשמור על כף רגל בריאה וגמישה? בפנים- אימון אונליין ובו תרגילים שיעזרו לכם להגמשה וחיזוק כפות הרגליים.

כפות הרגליים הן הבסיס והתמיכה לגוף שלנו ומאפשרות לנו תנועה על הקרקע. כף הרגל היא מהאזורים המורכבים ביותר בגוף ובה מספר רב של עצמות, שרירים,

על אילו שרירים עובדים בשכיבות סמיכה? האם מומלץ לבצע שכיבות סמיכה כל יום? אילו סוגים של שכיבות סמיכה יש? קבלו את שכיבות הסמיכה במנח צר שיקחו את הגוף שלכם עוד צעד קדימה וכדאי להכניסן לשגרת אימוני הכושר שלכם.

שכיבות סמיכה מבוססות על הפעלת כוח הכובד של הגוף על הידיים ובתוך זה המרפקים ועל הרגליים. למה לשכיבות סמיכה קוראים שכיבות סמיכה? כי הגוף, למעשה,

אימון קפיצה- למה כדאי לכם להתחיל לקפוץ- לקפיצה בחבל או ללא חבל יש יתרונות אדירים. בפנים – אימון כושר קצר אונליין ובתוכו תרגילי כושר שמשלבים קפיצה.

תרגילי כושר שמשלבים בתוכם קפיצות הם תרגילים אירוביים ומכילים בתוכם התפרצות נהדרת ומהירה של אנרגיה. תחילה אציין כי אם אתן בהריון או שאתם סובלים ממחלות