תרגול ביתי לכתפיים כואבות– קבלו אימון כושר אונליין קצר לשחרור הכתפיים והמתח שמצטבר בכתפיים.

תרגול ביתי לכתפיים כואבות– קבלו אימון כושר אונליין קצר לשחרור הכתפיים והמתח שמצטבר בכתפיים.

התנועה כל כך חשובה לגוף באופן כללי ולכתפיים בפרט. מפרק הכתף מורכב מעצם השכם, עצם הזרוע, עצם הבריח ועצם החזה. מפרק הכתף הוא המפרק הנייד ביותר בגוף ובזכות הניידות הזאת אנו יכולים להגיע, בעצם, לכל חלק בגוף שנרצה. ואולם, יתרון מפרק הכתף הוא גם חיסרון שכן מפרק הכתף הוא הפחות יציב מיתר מפרקי הגוף ולכן עם חוסר היציבות, מגיעות גם לא מעט בעיות וכאבים באזור ואף כאלו שלא תמיד ניתן לפתור.

כאב כתפיים הוא תופעה נפוצה שהולכת ונעשית אפילו נפוצה יותר בשנים האחרונות. כאבי כתפיים שנגרמים לעיתים מסיבה שכיחה, יכולים להידרדר במהירות להגבלה משמעותית בתפקוד שמלווה בכאב בכתף.

כולנו מתמודדים כעת עם תקופה מורכבת וקשה והמתח מראה אותותיו. המתח מצטבר, לכן חשוב לשחרר אותו כמה פעמים ביום. מדובר בשחרור של כמה דקות בלבד, כפי שתראו באימון שהכנתי לכם כאן ויעשה לכם ממש טוב. מכירים את המשפט “הכל על הכתפיים שלי”? המשפט כל כך נכון, כי את ההתמודדויות המאתגרות יותר של החיים אנחנו מיד מרגישים על הכתפיים, כאילו כל כובד הקשיים נשען על הכתפיים ואנו סוחבים אותו איתנו.

מתח ולחץ גם משפיעים על נשימה. כשאנו מתוחים הנשימה שלנו קצרה יותר, הגוף מכווץ יותר ובזמן הנשימה אנו עלולים, בלי להרגיש, לקרב את הכתפיים לכיוון האוזניים, מה שגם יכול לגרום לכאב בכתפיים.  

גם אורח החיים היושבני שיותר בא לידי ביטוי כיום לא תורם והכתפיים, למעשה, כמעט ללא תנועה וזה לא טוב. בנוסף, בזמן ישיבה ממושכת מול מחשב, יש נטיה לשבת כשהכתפיים שמוטות ורפויות ומכאן הנטיה לפתח כאבים בכתפיים ובזוקפים, שהם השרירים שנמצאים לאורך עמוד השדרה.

גם עמידה לא נכונה ולא יציבה יכולה לגרום לכאבים בכתפיים, כי יציבה לא נכונה יכולה לגרום לחוסר איזון בשרירים והפעלת עומס על שרירים מסויימים על חשבון שרירים אחרים. לכן, חשוב שתתקנו את העמידה והישיבה שלכם כדי שהכתפיים יפסיקו לכאוב ויתפקדו כפי שצריך. מודעות לעמידה וישיבה זקופה היא התחלה מצויינת. ברגע שיש לנו את המודעות נוכל להתיישר בכל פעם שנרגיש כפופים. קבלו 4 תרגילים פשוטים שיעזרו לכתפיים שלכם לנוע ולהיות חיוניות יותר. האימון כל כך קצר וכולו בישיבה ולכן אפשר לקיימו אפילו כמה פעמים ביום ובוודאי שמומלץ לקיימו כשאתם חשים כאבים בכתפיים.

בהצלחה:)

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

הגיל לא קובע- האם אפשר להילחם באיבוד מסת שריר לעת זקנה? איבוד מסת שריר עם עלייה בגיל – איך להימנע מירידה במסת שריר? איך להפחית את תופעת איבוד מסת השריר? איבוד מסת שריר בגיל מבוגר זה משהו שיכולה להיות לכם שליטה עליו.

סבתא של חבר טוב שלי היתה מורה להתעמלות עד גיל 98! ביום בו היא החליטה לצאת לפנסיה באופן עצמאי ולהפסיק לבצע פעילות גופנית (בגיל 98,

לחץ נפשי וכאבי גב – מה עושים כשהגב כואב? האם מצב נפשי ירוד יכול לגרום לכאבי גב? ולמה חשוב להבין האם כאבי הגב נובעים מלחץ נפשי? קבלו אימון כושר קצר אונליין שיעזור לכם להקל על כאבי הגב בצורה משמעותית.

במצבי לחץ  כל המערכות מתבלבלות והגוף פועל בצורה שונה. זה מתבטא בכך שמערכות הגוף מתכווננות אחרת וזאת למען מטרה ברורה ומוגדרת – לשמור ולהגן עלינו

5 דקות וסיימנו – עד כמה יעילים אימוני כושר קצרים? האם אימוני כושר של 5 דקות ביום באמת עוזרים? מתקשים למצוא מוטיבציה לאימון כושר ביתי? קבלו אימון כושר קצר אונליין בן 5 דקות בלבד שיחזק לכם את הגוף וישפר את הבריאות.

חשוב להתאמן, אין ספק! היתרונות שאימוני כושר מספקים לנו מאפשרים לנו להיות בריאים יותר, חזקים יותר, עם נפש אסופה ורגועה יותר וגם, כמובן, להיראות טוב

איך לשבת בצורה נכונה? איך לעמוד בצורה נכונה? קבלו סרטון הדגמה וטיפים חשובים לישיבה נכונה באופן כללי ולישיבה נכונה מול מחשב. ובנוגע לעמידה נכונה – קבלו טיפים לעמידה ויציבה נכונה שישפרו את איכות החיים שלכם.

תחילה אציין שישיבה או עמידה לא נכונות עלולות לגרום לכאבים בגב ולעייפות במקרה הטוב ולדלקות ושינויים מבניים, פציעות משמעותיות בגב ובחוליות ובכפות הרגליים, במקרה הפחות