הייחוד בתוכניות האימונים

מעבר לכך שהאימונים משתלבים בלו”ז מבלי לפגוע בו וחוסכים פרוצדורה של התאמות ושינוי הלו”ז כדי למצוא זמן להתאמן, השיטה פותרת בעיה נוספת:

מה החיסרון הגדול ביותר כשאין אימון כושר פרונטלי?
שאי אפשר להתייחס לכאב שהמתאמנים חשים במהלך האימון, לטפל בו ברגע האמת ולשנות את האימון בהתאם.
תוכניות אימוני הכושר הביתיים אונליין של עדי שיף הם למעשה, סטודיו אונליין שנותן את הפתרון לבעיה.

השיטה, שהתפתחה מהרעיון של פיסול הגוף בדרך הנכונה, המדוייקת והקצרה ביותר, מציגה מגוון תוכניות אימוני כושר (אימון כושר ביתי או מכל מקום בו תרצו) ובהן תוכניות חיטוב אונליין – תוכנית אימונים למתחילות ומתחילים בשם – דרך צלחה, תוכנית אימונים לאלו מכם שכבר מתאמנים\ות או מתקדמים\ות בשם – עוד צעד קדימה ותוכנית אימונים לגיל השלישי בשם- תוכנית הזהב.  בתוכניות האימונים גיוון רב, קצב שונה מאימון לאימון, תרגילי כושר לחיזוק, חיטוב ובניית השרירים ובתוכם גם תרגילים מעולם הפילאטיס לבניית ועיצוב השרירים העמוקים (שרירי הליבה).

אם יש כאבים בגב או בצוואר – האם ממשיכים להתאמן כרגיל?
לא!!!

מעבר לכך שבתרגילים מאתגרים יותר, יש את האפשרות לבחור לבצעם בדרגת קושי קלה יותר כפי שמוצגת בסרטוני האימונים, יש 2 תוכניות אימונים נוספות, מיוחדות ומיועדות. הראשונה בשם- כשכואב הגב והשניה- כשכואב הצוואר.

חשוב שבמהלך אימוני הכושר לא יהיה עומס יתר על הגב ו\או הצוואר שיגרום לכאב. קריטי לשמור על אזורים אלו תוך כדי האימונים.
אם הם כואבים יתר על המידה במהלך אימון הכושר- האימון לא אפקטיבי ואף עלול לגרום לפציעות.

עם זאת, חשוב לא להפסיק את שגרת האימונים (כשמפסיקים לתקופה, קשה לחזור וגם הגוף נחלש). ולכן, גם אם יש כאב (בגב או בצוואר) לא נעצור את רצף האימונים, אלא נעבור לתוכניות האימונים המיוחדות והמיועדות שנבנו במיוחד עבורכם, נבצע אימון מותאם אישית עד שהכאב יחלוף ואז נחזור לתוכנית האימונים העיקרית בה בחרנו מלכתחילה. בתוכניות אימוני הכושר מגוון רחב ביותר של תרגילים. גיוון באימונים חשוב בכדי שהגוף יאתגר את עצמו כל פעם מחדש.  חשוב מאוד שתהיו קשובים וקשובות לגוף ולכן, בכל מקרה בו אתם חשים כאב, ובוודאי אם מדובר בכאב משמעותי, פנו בהקדם לרופא והמשיכו עם הפעילות בהתאם להמלצותיו והנחיותיו.

נתראה באימונ