אימונים קצרים – עדיף קצת מכלום והקצת הזה יעשה לכם טוב. קבלו אימוני כושר קצרים אונליין. כמה קצרים? 3 דקות בלבד! מצאו לכם 3 דקות ביום כמה פעמים ביום שתוכלו ותשדרגו את חיייכם.

אימונים קצרים – עדיף קצת מכלום והקצת הזה יעשה לכם טוב. קבלו אימוני כושר קצרים אונליין. כמה קצרים? 3 דקות בלבד! מצאו לכם 3 דקות ביום כמה פעמים ביום שתוכלו ותשדרגו את חיייכם.

ידוע שבתקופות מאתגרות יותר, קשה לנו להביא את עצמנו להזיז את הגוף ולהתאמן. התחושה היא שכל מה שהגוף והנפש רוצים זה מנוחה. כבר זמן רב מדי המדינה כולה בתקופה מאתגרת בלשון המעטה, ומבחינה בריאותית ונפשית לא טוב לנו לוותר על חיזוק ותחזוק הגוף והנפש, הנעת הגוף ושמירה על עצמנו באופן כללי. בסופו של יום, אם לא אנחנו נדאג לגוף שלנו, מי ידאג לו…

מחקרים כבר הראו שגם אימונים קצרים בני כמה דקות בלבד ביום, עושים את ההבדל, על זה כתבתי רבות. העיקר – לזוז. העיקר- לא למצוא את עצמנו עם אפס תזוזה איכותית לגוף ביום.

אימונים קצרים משאירים את הגוף “בעניינים”, יכולים להאריך את תוחלת החיים שלנו, לעזור להימנע ממחלות שונות ולא סימפטיות ולהשאיר אותנו חיוניים ותפקודיים.

אין לכם כוח להתאמן? בסדר… לאט לאט… בואו נתחיל מ 3 דקות. 3 דקות בלבד בהן אתם נותנים אהבה לגוף שלכם ואז ממשיכים עם שגרת היום.

תוכלו לעשות כמה הפסקות במהלך היום של 3 דקות. כמה? כמה שמתחשק לכם, העיקר שזה יקרה. העיקר שלא יחלוף יום בלי שהזנתם את הגוף, ממש כך.

כשתרגישו מוכנים, תוכלו להאריך את זמן האימון שלכם.

קבלו כמה תרגילים בני 3 דקות בלבד וצאו איתם לדרך😊 יש תרגילים לשרירי הבטן, שרירי הידיים וסיבולת לב ריאה.

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

אימוני כושר קצרים אונליין והפעם… לכף הרגל – מדוע חייבים לחזק את כף הרגל? איך לשמור על כף רגל בריאה וגמישה? בפנים- אימון אונליין ובו תרגילים שיעזרו לכם להגמשה וחיזוק כפות הרגליים.

כפות הרגליים הן הבסיס והתמיכה לגוף שלנו ומאפשרות לנו תנועה על הקרקע. כף הרגל היא מהאזורים המורכבים ביותר בגוף ובה מספר רב של עצמות, שרירים,

על אילו שרירים עובדים בשכיבות סמיכה? האם מומלץ לבצע שכיבות סמיכה כל יום? אילו סוגים של שכיבות סמיכה יש? קבלו את שכיבות הסמיכה במנח צר שיקחו את הגוף שלכם עוד צעד קדימה וכדאי להכניסן לשגרת אימוני הכושר שלכם.

שכיבות סמיכה מבוססות על הפעלת כוח הכובד של הגוף על הידיים ובתוך זה המרפקים ועל הרגליים. למה לשכיבות סמיכה קוראים שכיבות סמיכה? כי הגוף, למעשה,

אימון קפיצה- למה כדאי לכם להתחיל לקפוץ- לקפיצה בחבל או ללא חבל יש יתרונות אדירים. בפנים – אימון כושר קצר אונליין ובתוכו תרגילי כושר שמשלבים קפיצה.

תרגילי כושר שמשלבים בתוכם קפיצות הם תרגילים אירוביים ומכילים בתוכם התפרצות נהדרת ומהירה של אנרגיה. תחילה אציין כי אם אתן בהריון או שאתם סובלים ממחלות

מתיחות לגב – מה עושים כשהגב כואב בבוקר? איזה מתיחות עוזרות לשחרור הגב? קבלו אימון כושר קצר אונליין בן 2 דקות שכדאי לעשות אם כואב לכם הגב בבוקר להפחתת כאבי גב.

כאבי גב הם סיבה שכיחה ביותר לפנייה לרופא, בעיקר כאבי גב תחתון. למען האמת 80% – 90% מאיתנו יסבלו מכאבי גב בשלב מסויים בחיים. יש