תרגול ביתי לכתפיים כואבות– קבלו אימון כושר אונליין קצר לשחרור הכתפיים והמתח שמצטבר בכתפיים.

תרגול ביתי לכתפיים כואבות– קבלו אימון כושר אונליין קצר לשחרור הכתפיים והמתח שמצטבר בכתפיים.

התנועה כל כך חשובה לגוף באופן כללי ולכתפיים בפרט. מפרק הכתף מורכב מעצם השכם, עצם הזרוע, עצם הבריח ועצם החזה. מפרק הכתף הוא המפרק הנייד ביותר בגוף ובזכות הניידות הזאת אנו יכולים להגיע, בעצם, לכל חלק בגוף שנרצה. ואולם, יתרון מפרק הכתף הוא גם חיסרון שכן מפרק הכתף הוא הפחות יציב מיתר מפרקי הגוף ולכן עם חוסר היציבות, מגיעות גם לא מעט בעיות וכאבים באזור ואף כאלו שלא תמיד ניתן לפתור.

כאב כתפיים הוא תופעה נפוצה שהולכת ונעשית אפילו נפוצה יותר בשנים האחרונות. כאבי כתפיים שנגרמים לעיתים מסיבה שכיחה, יכולים להידרדר במהירות להגבלה משמעותית בתפקוד שמלווה בכאב בכתף.

כולנו מתמודדים כעת עם תקופה מורכבת וקשה והמתח מראה אותותיו. המתח מצטבר, לכן חשוב לשחרר אותו כמה פעמים ביום. מדובר בשחרור של כמה דקות בלבד, כפי שתראו באימון שהכנתי לכם כאן ויעשה לכם ממש טוב. מכירים את המשפט “הכל על הכתפיים שלי”? המשפט כל כך נכון, כי את ההתמודדויות המאתגרות יותר של החיים אנחנו מיד מרגישים על הכתפיים, כאילו כל כובד הקשיים נשען על הכתפיים ואנו סוחבים אותו איתנו.

מתח ולחץ גם משפיעים על נשימה. כשאנו מתוחים הנשימה שלנו קצרה יותר, הגוף מכווץ יותר ובזמן הנשימה אנו עלולים, בלי להרגיש, לקרב את הכתפיים לכיוון האוזניים, מה שגם יכול לגרום לכאב בכתפיים.  

גם אורח החיים היושבני שיותר בא לידי ביטוי כיום לא תורם והכתפיים, למעשה, כמעט ללא תנועה וזה לא טוב. בנוסף, בזמן ישיבה ממושכת מול מחשב, יש נטיה לשבת כשהכתפיים שמוטות ורפויות ומכאן הנטיה לפתח כאבים בכתפיים ובזוקפים, שהם השרירים שנמצאים לאורך עמוד השדרה.

גם עמידה לא נכונה ולא יציבה יכולה לגרום לכאבים בכתפיים, כי יציבה לא נכונה יכולה לגרום לחוסר איזון בשרירים והפעלת עומס על שרירים מסויימים על חשבון שרירים אחרים. לכן, חשוב שתתקנו את העמידה והישיבה שלכם כדי שהכתפיים יפסיקו לכאוב ויתפקדו כפי שצריך. מודעות לעמידה וישיבה זקופה היא התחלה מצויינת. ברגע שיש לנו את המודעות נוכל להתיישר בכל פעם שנרגיש כפופים. קבלו 4 תרגילים פשוטים שיעזרו לכתפיים שלכם לנוע ולהיות חיוניות יותר. האימון כל כך קצר וכולו בישיבה ולכן אפשר לקיימו אפילו כמה פעמים ביום ובוודאי שמומלץ לקיימו כשאתם חשים כאבים בכתפיים.

בהצלחה:)

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

אימוני כושר קצרים אונליין והפעם… לכף הרגל – מדוע חייבים לחזק את כף הרגל? איך לשמור על כף רגל בריאה וגמישה? בפנים- אימון אונליין ובו תרגילים שיעזרו לכם להגמשה וחיזוק כפות הרגליים.

כפות הרגליים הן הבסיס והתמיכה לגוף שלנו ומאפשרות לנו תנועה על הקרקע. כף הרגל היא מהאזורים המורכבים ביותר בגוף ובה מספר רב של עצמות, שרירים,

על אילו שרירים עובדים בשכיבות סמיכה? האם מומלץ לבצע שכיבות סמיכה כל יום? אילו סוגים של שכיבות סמיכה יש? קבלו את שכיבות הסמיכה במנח צר שיקחו את הגוף שלכם עוד צעד קדימה וכדאי להכניסן לשגרת אימוני הכושר שלכם.

שכיבות סמיכה מבוססות על הפעלת כוח הכובד של הגוף על הידיים ובתוך זה המרפקים ועל הרגליים. למה לשכיבות סמיכה קוראים שכיבות סמיכה? כי הגוף, למעשה,

אימון קפיצה- למה כדאי לכם להתחיל לקפוץ- לקפיצה בחבל או ללא חבל יש יתרונות אדירים. בפנים – אימון כושר קצר אונליין ובתוכו תרגילי כושר שמשלבים קפיצה.

תרגילי כושר שמשלבים בתוכם קפיצות הם תרגילים אירוביים ומכילים בתוכם התפרצות נהדרת ומהירה של אנרגיה. תחילה אציין כי אם אתן בהריון או שאתם סובלים ממחלות

מתיחות לגב – מה עושים כשהגב כואב בבוקר? איזה מתיחות עוזרות לשחרור הגב? קבלו אימון כושר קצר אונליין בן 2 דקות שכדאי לעשות אם כואב לכם הגב בבוקר להפחתת כאבי גב.

כאבי גב הם סיבה שכיחה ביותר לפנייה לרופא, בעיקר כאבי גב תחתון. למען האמת 80% – 90% מאיתנו יסבלו מכאבי גב בשלב מסויים בחיים. יש