אימון הרווח בין הרגליים – למה לא כל אחד ואחת יכולים להיות עם רווח בין הירכיים? התשובה תפתיע אתכם. ומה לגבי הצטברות שומן בירכיים – איך להוריד שומן בירכיים? איך לחטב ולהיפטר מהשומן בירכיים הפנימיות? קבלו אימון קצר אונליין לירך הפנימית.

אימון הרווח בין הרגליים – למה לא כל אחד ואחת יכולים להיות עם רווח בין הירכיים? התשובה תפתיע אתכם. ומה לגבי הצטברות שומן בירכיים – איך להוריד שומן בירכיים? איך לחטב ולהיפטר מהשומן בירכיים הפנימיות? קבלו אימון קצר אונליין לירך הפנימית.

יש כמה וכמה אזורים בגוף שבאופן טבעי השומן מצטבר בהם באופן משמעותי ולכן גם מאתגר יותר לעצב ולחטב אותם, מה שעלול לגרום לתסכול ובשלב מסויים אפילו לויתור. בין האזורים המאתגרים נוכל למצוא את אזור הבטן התחתונה כולל השניצלים (הצדדים), מלח פלפל (זרועות) וגם, וכאן אנחנו מגיעים לנושא שלנו היום- פנים הירכיים. יש כאלו שחיים בשלום עם השומן שמצטבר בפנים הירכיים ויש כאלו שמפנטזים על רווח בין הרגליים. אבל האם כל אחד ואחת יכולים להיות עם רווח ברגליים? ובכן, זה תלוי..

תחילה חשוב להבין ולקחת בחשבון שבכל מקרה, כדי להוריד שומן באזור פנים הירכיים, בגלל שכבת השומן העבה באזור, יקח יותר זמן לראות תוצאות, גם אם אנחנו מתאמנים באופן קבוע. אבל אם נפעל נכון, נבצע את תרגילי הכושר הנכונים ונתמיד, גם נראה תוצאות וגם נראה אותן מהר יותר. עם זאת, צריך לקחת בחשבון כמה דברים ובתוכם להבין את משמעות מבנה הגוף הגנטי שלנו וגם את העובדה שהגוף של כל אחד ואחת מאיתנו אוגר שומן בצורה שונה ובאזורים שונים בגוף. יתכן שאצל אחד השומן נאגר דווקא בבטן התחתונה ואצל השני הוא ישר הולך קודם כל ולפני הכל לפנים הירכיים.

נתחיל עם הגנטיקה כדי להבין למה רווח בין הרגליים לא יכול להיות לכל אחד ואחת. הכל מתחיל ונגמר בעצמות שלנו ובמבנה שלהן. הגורם המכריע הוא רוחב עצמות האגן והמרחק בין עצמות הירך בחלק העליון – על זה אין לנו שליטה, זה המבנה הגנטי שאיתו נולדנו, מדובר כאן במבנה העצמות שלנו, בין אם אנחנו רזים או מלאים יותר ולכן סביר להניח שעם מבנה כזה לא נהיה עם רווח בין הירכיים גם אם נעשה את כל מה שצריך. עם זאת, לגמרי יש לנו שליטה בכל מה שנוגע למסת השריר ומסת השומן בגוף בכלל, ובאזור הירכיים בפרט. אם מבנה העצמות כן מאפשר רווח בין הירכיים והעניין הוא שמדובר באחוז שומן גבוה בירכיים, בהחלט יש מה לעשות בנידון. עליה במסת השריר בעקבות פעילות גופנית וירידה באחוז השומן דרך תזונה נכונה עם גירעון קלורי – זה המתכון בכל מה שנוגע לעיצוב וחיטוב פנים הירכיים והדרך להגיע לרווח המיוחל, למי שמעוניין או מעוניינת. ובכל מקרה, אם לא נתאמן, האזורים עתירי השומן, כדוגמת פנים הירכיים יהיה רפויים ונפולים.

באופן כללי, אימון כושר טוב צריך להתמקד בגוף כולו. עם זאת, יש אזורים בגוף בהם פעילות גופנית שנותנת יותר דגש וממוקדת באזור המסויים שאת המראה שלו אנו רוצים לשפר, מראה תוצאות נהדרות בקלות ובמהירות יותר כמו למשל, בחלק העליון של הבטן או באזור השוקיים או הגב. ואולם, באזורים המאתגרים יותר, אלו בהם אחוז השומן גבוה יותר, חשוב להסתכל יותר על המכלול, עבודה כוללת על כל הגוף שכמובן כחלק ממנה יש גם עבודה על האזור בו אנו רוצים להתמקד, בשרירי פנים הירכיים, במקרה שלנו. התהליך גם כולל הבנה שעניין התזונה והגירעון הקלורי צריכים להיכנס כאן לתמונה. בנוסף מומלץ לבחור בפעילות גופנית שמגדילה את מסת השריר, כמו אימוני כוח עם משקולות או עם משקל הגוף בלבד. ברגע שאחוז השומן בגוף יורד באופן כללי, כך גם יורד השומן באזור הירכיים, ויכול להביא לרווח בין הרגליים.

אימוני הכושר המומלצים ביותר לצורך שיפור מראה פנים הירכיים הם פעילות אירובית כמו ריצה, רכיבה על אופניים ועלייה וירידה במדרגות, אימוני כוח ואימונים עם התנגדות שמחזקים את שרירי הרגליים ונותנים לירכיים מראה מוגדר ומעוצב יותר וגם אימוני איזון תוך עמידה על רגל אחת שעובדים נהדר על שרירי הליבה ועל השרירים “הקטנים” והמייצבים שיכולים לעזור להאריך את השרירים ולהעניק לרגליים מראה מעוצב יותר.

אם אתם עובדים בחדר כושר ורוצים יותר לעצב ולחטב את שרירי פנים הירכיים, אל תעבדו עם משקלים גדולים מדי בהתנגדות, כי זה יכול להביא להגדלת השריר ובכך, בעצם, למראה עבה יותר של הירכיים. אז אם אתם כן רוצים לעבות את מראה הירכיים, בוודאי שתעבדו עם משקלים גדולים. אם אתם מבצעים אימוני כושר מהבית, קבלו 4 תרגילי כושר נהדרים לעיצוב שרירי פנים הירכיים בסרטון שלפניכם. היתרון בתרגילים הוא שכל אחד מהם משלב יתרון שונה ונוסף על העבודה. למשל, תרגיל שמשלב סיבולת לב ריאה, תרגיל שמשלב שיווי משקל ותרגילים שמשלבים התנגדות. הגיוון מאוד חשוב להשגת התוצאות.

קחו בחשבון שהשינוי לא קורה בן לילה, מדובר בתהליך שלוקח זמן ועם התמדה אפשר לצלוח אותו בגדול.

בהצלחה..

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

אימוני כושר קצרים אונליין והפעם… לכף הרגל – מדוע חייבים לחזק את כף הרגל? איך לשמור על כף רגל בריאה וגמישה? בפנים- אימון אונליין ובו תרגילים שיעזרו לכם להגמשה וחיזוק כפות הרגליים.

כפות הרגליים הן הבסיס והתמיכה לגוף שלנו ומאפשרות לנו תנועה על הקרקע. כף הרגל היא מהאזורים המורכבים ביותר בגוף ובה מספר רב של עצמות, שרירים,

על אילו שרירים עובדים בשכיבות סמיכה? האם מומלץ לבצע שכיבות סמיכה כל יום? אילו סוגים של שכיבות סמיכה יש? קבלו את שכיבות הסמיכה במנח צר שיקחו את הגוף שלכם עוד צעד קדימה וכדאי להכניסן לשגרת אימוני הכושר שלכם.

שכיבות סמיכה מבוססות על הפעלת כוח הכובד של הגוף על הידיים ובתוך זה המרפקים ועל הרגליים. למה לשכיבות סמיכה קוראים שכיבות סמיכה? כי הגוף, למעשה,

אימון קפיצה- למה כדאי לכם להתחיל לקפוץ- לקפיצה בחבל או ללא חבל יש יתרונות אדירים. בפנים – אימון כושר קצר אונליין ובתוכו תרגילי כושר שמשלבים קפיצה.

תרגילי כושר שמשלבים בתוכם קפיצות הם תרגילים אירוביים ומכילים בתוכם התפרצות נהדרת ומהירה של אנרגיה. תחילה אציין כי אם אתן בהריון או שאתם סובלים ממחלות

מתיחות לגב – מה עושים כשהגב כואב בבוקר? איזה מתיחות עוזרות לשחרור הגב? קבלו אימון כושר קצר אונליין בן 2 דקות שכדאי לעשות אם כואב לכם הגב בבוקר להפחתת כאבי גב.

כאבי גב הם סיבה שכיחה ביותר לפנייה לרופא, בעיקר כאבי גב תחתון. למען האמת 80% – 90% מאיתנו יסבלו מכאבי גב בשלב מסויים בחיים. יש